فرماندار گرگان با اشاره به اینکه مراجعه خانواده ها به کتاب باعث می شود تا آن ها از هرگونه آسیب به دور باشند، در گفت و گویی کوتاه درباره وضعیت نمایشگاه و تاثیر کتاب در جامعه گفت.

برای نمایشگاه کتاب باید همه دستگاه ها پای کار بیایند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، محمد حمیدی، فرماندار گرگان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان گفت: با تمام محدودیت های منابع مالی که وجود داشت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نسبت به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان اقدام کرد و این بسیار مورد توجه است.

فرماندار گرگان برگزاری نمایشگاه کتاب را یک کار بسیار فرهنگی ارزنده دانست و گفت: برای این رویداد فرهنگی باید همه دستگاه ها پای کار بیآیند  تا شاهد اتفاقات خوبی در جامعه باشیم.

وی اطلاعات و منابع فضای مجازی را نامعتبر اعلام کرد و افزود: اگرچه مطالبی که در فضای مجازی وجود دارد متنوع است اما با مطالب کتاب هرگز قابل مقایسه نیست.

حمیدی با اشاره به اینکه مراجعه خانواده ها به کتاب باعث می شود تا آن ها از هرگونه آسیب به دور باشند، اظهار کرد: کتاب معلم و مسکن خوبی برای افراد جامعه است که باید به خوبی از آن استفاده شود.

وی افزود: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان یکی از غنی ترین نمایشگاه است که همین موضوع باعث استقبال پرشور مردم گلستان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار