رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: منابع اطلاعاتی هر چقدر هم گسترش یابد باز هم نمی توانند جای کتاب را بگیرد.

گسترش منابع اطلاع رسانی نمی تواند جای کتاب را بگیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حمیدرضا آقاملایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گلستان اظهار کرد: طی این چند روز از نزدیک شاهد تلاش های مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب بودم که با وجود تمام کمبودها و کاستی ها تمام تلاش خود را به کار بردند.

وی افزود: همه ساله در نمایشگاه کتاب شرکت می کنم و امسال را نسبت به سال های گذشته کمی خلوت تر می بینم. شاید احتمال خلوت بودن نمایشگاه به مشکلات معیشتی مردم برمی گردد.

آقاملایی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه مردم نیازهای زندگی خود را اولویت بندی می کنند و به نیازهای اساسی خود بیشتر توجه می کنند. 

وی کتاب را غذای روح خواند و گفت: مطالعه از الزامات پیشرفت جامعه است و علی رغم پیشرفت در منابع اطلاع رسانی هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در مدت زمانی که در حال بازدید از نمایشگاه بودم چندین پزشک متخصص و فوق تخصص برجسته شهرمان را در حال بازدید از نمایشگاه دیدم و این نشان از اهمیت برگزاری نمایشگاه برای تمامی اقشار جامعه است.

آقاملایی در پاسخ به انتقادات برخی غرفه داران از تبلیغ ضعیف شهرداری برای نمایشگاه کتاب و کمرنگ شدن موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب تحت تاثیر افتتاحیه پروژه های شهرداری اظهار کرد: از کاستی های رخ داده در بحث تبلیغات شهری عذرخواهی می کنم البته کارهایی در این زمینه انجام شده اما می توانست بهتر انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار