رئیس ستاد اقامه نماز گلستان از برگزاری دومین اجلاس استانی نماز خبر داد و گفت: این اجلاس به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

دومین اجلاس استانی نماز در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: دومین اجلاس استانی نماز هشتم اسفندماه امسال به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی گفت: موضوع این اجلاس « نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی» است که با استقبال خوبی از سوی صاحب‌نظران و نخبگان اجتماعی روبه‌رو شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان افزود: این اجلاس یک‌روزه در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبدکاووس و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در استان یادآور شد: نماز و مدرسه، محور اصلی این اجلاسیه بود که آثار خوبی هم از سراسر کشور جمع‌آوری شده است. آثار برتر این اجلاسیه به‌زودی چاپ می‌شود.

محمدی ادامه داد: همچنین برای بهره‌برداری از آثار ارسالی به دبیرخانه اجلاس، قرار است این آثار جمع‌بندی شود و در اختیار آموزش و پرورش برای استفاده از راهکارهای ارائه شده در حوزه نماز مدارس قرار گیرد.

وی گفت: برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان رخداد بزرگ دینی، سیاسی و فرهنگی و تاریخی در گلستان بود که باید از برکات معنوی این اجلاسیه برای تقویت فضای معنوی در استان به ویژه مدارس و مراکز آموزشی بهره ببریم. 

محمدی با بیان اینکه باید در زمینه تقویت جایگاه نماز، همه دستگاه‌ها، نهادهای آموزشی و پرورشی، خانواده‌ها و غیره دست به دست هم دهند، خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش‌های زیرساختی مانند ایجاد نمازخانه‌های بین‌راهی و غیره باید در زمینه فرهنگی نیز اقدامات اساسی انجام دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار