سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تماشاگران تیم بسکتبال شهرداری گرگان از دیدار خانگی مقابل تیم دانشگاه آزاد محروم شدند.

تماشاگران تیم شهرداری گرگان از دیدار با دانشگاه آزاد محروم شدند
به گزارش گلستان24،اظهار کرد: امروز (شنبه) نامه‌ای از کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تیم شهرداری گرگان به دست ما رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش ناظر و داوران دیدار هفته گذشته تیم‌های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام، محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران تیم شهرداری گرگان به دلیل فحاشی به داوران بوده و بدین ترتیب دیدار تیم های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: ما از کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال خواستیم که برای آخرین بازی ما در لیگ برتر گذشت کند، اما آنها اعلام کردند در گذشته هم این اتفاقات در گرگان رخ داده و تغییری در محرومیت لحاظ نخواهد شد.

طیبی ادامه داد: رتبه نهم ما در جدول نهایی لیگ برتر بسکتبال قطعی است و ما نیازی به پیروزی در دیدار آخرمان نداشتیم، اما ای کاش آخرین بازی را در حضور هواداران برگزار می‌کردیم.

وی یادآور شد: امیدواریم تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، بهتر از این فصل بسته شود.

تماشاگران بسکتبال شهرداری گرگان

دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و دانشگاه آزاد تهران از هفته دهم و پایانی مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، دوشنبه چهارم اردیبهشت راس ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد.

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار