رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین راه مقابله با دشمن در انتخابات مجلس این است که فریب افراد به ظاهر همراه مردم نخوریم و در انتخاب اصلح و فرد انقلابی و مردمی دقت و توجه لازم داشته باشیم.

فریب افراد به ظاهر همراه مردم در انتخابات آتی مجلس نخوریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه (س) در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: تا زمانی که دولت پایبند برجام بوده و بر آن اصرار دارد نمی‌تواند همراه و دلسوز مردم و دولت مردمی باشد.
وی تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ملت ایران باید سه اصل مهم دشمن‌شناسی، نقشه‌های دشمن و راه مقابله با آن را مدنظر قرار داده و به توجه کنند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات اسفندماه افزود: مردم ایران گول برخی از افراد که همراه شما شده و به ظاهر شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و در عمل خیانت به کشور می‌کنند را نخورید این افراد قصد دارند تا با انتخاب کاندیداهای موردنظر خود در انتخابات در مجلس شورای اسلامی به امورات کشور نفوذ کرده و پای آمریکا را به کشور باز کنند.
روحانی با بیان اینکه در انتخابات گذشته با وجود تذکرات فراوان عده کثیری  از مردم نتوانستند انتخاب اصلح داشته باشند، ادامه داد: بزرگترین راه مقابله با دشمن این است که فریب افراد به ظاهر همراه مردم نخوریم و در انتخاب اصلح، فرد انقلابی و مردمی دقت و توجه لازم داشته باشیم.
وی حقوق‌های نجومی برخی از مسوولان را بزرگترین آسیب به قشر کارگران و کارمندان دانست و افزود: بزرگترین لطمه و آسیب در حوزه اقتصادی به قشر کارگر و کارمند دریافت حقوق‌های نجومی برخی از مسوولان در کشور است و سبب اشرافی‌گری و سرمایه‌داری برخی شده است.
روحانی با اشاره به اینکه در قرآن‌کریم فرد دروغگو مورد نفرین خداوند واقع شده است، خاطرنشان کرد: دولتی که کارش حقه‌بازی و دروغ باشد نمی‌تواند در بین مردم محبوب شود و اعتبار و آبرو داشته باشد.
وی ولایتمداری، سازش‌ناپذیری، روشنگری، مردمی بودن و مقاومت را از ویژگی‌های برجسته حضرت زهرا (س) برشمرد و گفت: سردار سلیمانی نیز به تاسی از حضرت زهرا (س) این ویژگی‌های برجسته را در طول زندگی و مبارزه با دشمنان داشت و هرگز از مقاومت در برابر دشمنان دست بر نداشت.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به قیام 19 دی مردم قم ادامه داد: دفاع از ولایت و امامت در قیام 19 دی بهترین اصل ماندگاری این قیام و ادامه‌دهنده این مسیر با قیام مردم شهرهای دیگر کشور بود.
وی حذف نام شهیدان از کوی و برزن و سپس از یاد مردم را مهم‌ترین نقشه شیطانی دشمن عنوان کرد و افزود: گرچه با اعتراض و برخورد مردم با اینگونه افراد دشمن به ظاهر عقب‌نشینی کرده اما تلاش دارد تا نام و یاد شهیدان را از ذهن و فکر مردم به ویژه نسل امروزی حذف کند.
روحانی گفت: برای ادامه مسیر راه شهیدان تنها برگزاری مراسمات گرامیداشت کافی نیست و ما باید با تمام خصوصیات شهیدان و فداکاری آنها آشنا شویم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار