مدیر آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد

بذرافشان گفت: ۳ میلیارد ریال از طریق کمک اولیاء به مدارس شهرستان آزادشهر جذب شده است.

​مشارکت ۳ میلیاردی والدین به مدارس آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی بذرافشان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: هر ساله 24 لغایت 30 دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری می شود.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر بیان کرد: شورای آموزش و پرورش متشکل از مسئولان و مردم است که با مشارکت و خرد جمعی در آزادترین سطح تصمیم گیری می کند.

وی بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات برای حل مشکلات و ترقی و پیشرفت تعلیم و تربیت را از اهداف شوراهای آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: جا دارد از فرماندار و امام جمعه آزادشهر در خصوص حمایت از آموزش و پرورش قدردانی کنم.

بذرافشان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند نهادی بالاتر از آموزش و پرورش نیست و این مهم نشان می دهد هر ایرانی در هر پست و مسئولیتی باید به نهاد مقدس آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر بیان کرد: نواختن زنگ شورای آموزش و پرورش در آزادشهر و تقدیر از خیرین و دستگاه های اجرایی فعال از جمله برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش در آزادشهر است.

وی از کمک 3 میلیارد ریالی اولیاء به آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد و یادآور شد: تصمیمات اخذ شده در شورای آموزش و پرورش براساس منویات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین است.

بذرافشان با بیان اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش آزادشهر به صورت منظم برگزار شد، ابراز کرد: تشکیل جلسات منظم شورای آموزش و پرورش آزادشهر با 70 مصوبه کیفی موجب کسب رتبه برتر این شهرستان در استان شده است.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر خاطرنشان کرد: همکاری با دیگر دستگاه و نهادها از جمله شهرداری موجب جذب دو میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش آزادشهر شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار