امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ضرورت هدفمند بودن فعالیت‌های مقابله‌ای با سند ننگین 2030، گفت: لازم است آموزش و پرورش دبیرخانه قوی و محتوایی برای مقابله جدی با 2030 راه‌اندازی کند.

دبیرخانه مقابله با سند 2030 راه‌اندازی شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر دیروز  در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان گنبدکاووس با دعوت خود و همگان به رعایت تقوی الهی، اظهار کرد: همه ما باید برای آماده شدن قلب‌هایمان برای ورود به ماه رمضان از روزهای باقی مانده ماه شعبان بهره برده و با مناجات و توجه به ذات اقدس الهی دلها را آماده شب‌های قدر کنیم.

وی با بیان اینکه در روزهای باقی مانده صدقه دادن، ذکر صلوات و قرائت مناجات و صلوات شعبانیه را از دست ندهید، افزود: هر چه این روزهای پایانی ماه شعبان را توجه و تقرب بیشتری پشت سر بگذاریم قطعا ماه رمضان پربرکت‌تری را در پیش خواهیم داشت.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در هفته گرامیداشت مقام معلم قرار داریم و باید در ترفیع مکانت و منزلت معلمان کوشش کنیم، خاطرنشان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان و فرهنگیان در روزهای گذشته یک بار دیگر جایگاه و عزت معلمی را احیا کرد و به نشان داد که باید این جایگاه رفیع را تکریم کنند.

ترابی با اشاره به موضوع مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت نیروی انقلابی و با تفکر جهادی توسط معلمان در مدارس، اضافه کرد: در این مسیر بار بزرگی بر دوش معلمان عزیز قرار داده شده است که هر گونه کوتاهی در این حوزه موجب بروز عواقب متعددی برای کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه هشدار جدی رهبر معظم انقلاب نسبت به تلاش دشمن برای اجرای سند 2030 در مدارس کشور باید مورد توجه همه مدیران و معلمان در آموزش و پرورش قرار بگیرد، ادامه داد: رهبری اجرای سند 2030 را تربیت سرباز برای غرب و دشمن تعبیر کردند و این یعنی هر کس به دنبال اجرای این سند باشد خائن و همراهی کننده با دشمن است چه از روی جهالت این کار را کرده باشد و چه از روی تعمد و دشمنی.

امام جمعه گنبدکاووس با ارائه پیشنهادی مبنی بر راه‌اندازی دبیرخانه مبارزه با سند 2030 در آموزش و پرورش، تصریح کرد: مدیران آموزش و پرورش بابد به صورت عملی نشان دهند که با اجرای این سند مخالف بوده و برنامه‌های محتوایی و جدی برای مقابله با آن دارند که حتی باید در آموزش‌های ضمن خدمت نیز این مقابله به روشنی دیده شود.

ترابی با اشاره به نزدیک به ماه رمضان و ضرورت توجه بیشتر به معیشت مردم به ویژه مستضعفین و نیازمندان، گفت: از همه مردم و مسوولان انتظار داریم فکری جدی برای موضوع معیشت نیازمندان کرده و در ماه مبارک رمضان آنها را تنها نگذارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار