هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان آغاز شد.

هجدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی» کانون پرورش فکری گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محبوبه رجب‌نسب صبح امروز در مراسم افتتاحیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان اظهارداشت: این جشنواره با عنوان «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» آغاز شده و امروز اجرای 11 گروه از مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان به روی صحنه می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: اجراهای این جشنواره در سه بخش نمایش زنده عروسکی، کتابخانه‌ای و نمایشنامه نویسی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یادآور شد: در این دوره از جشنواره 15 گروه نمایشی از سراسر استان شرکت کرده بودند که در آخر 11 گروه به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در پایان این جشنواره سه اثر منتخب به مرحله کشوری راه می‌یابد، ادامه داد: گروه‌های منتخب تا عصر امروز در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان به اجرای نمایش خود می‌پردازند و در نهایت آثار برگزیده با رأی داوران برای حضور در مرحله کشوری انتخاب می‌شود.

بر این اساس نمایش‌های «مجید، هی و فرچه‌ها»، «شبرنگ»، «زال و سیمرغ»، « کوزه طلا»، « افسانه روباه حلیه‌گر»، « در انتظار بهار»، « نوای گرگ نادان»، «دوستی»، « گمشده »، «گوساله لج باز» و « شازده و پهلوان » امروز روی صحنه می‌روند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار