مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: ۱۲۰ کلاس آموزشی برای تابستان امسال برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در استان گلستان مهیا شده است.

۱۲۰ کلاس آموزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان در استان گلستان مهیا شد

به گزارش گلستان 24 ، عبدالرحیم سیفی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نهاد تخصصی در حوزه تامین اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به شکل مطلوب به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: در فصل تابستان برنامه‎های ما از تنوع و غنای بیشتری برخوردار می‎شود و از ابتدای تیرماه 120 کلاس آمادگی پذیرش کودکان و نوجوانان 4 تا 18 سال را در استان دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان ادامه داد: در این کلاس درس خدمات مختلف فرهنگی، هنری، دینی، ادبی و اسلامی را به کودکان و نوجوانان ارائه می‎کنیم.

سیفی یادآور شد: کودکان و نوجوانان می‎توانند به مراکز 27 گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان که شامل کتابخانه‎های ثابت و سیار روستایی و شهری است برای نام‎نویسی مراجعه کنند.

غنی‌سازی اوقات فراغت

وی گفت: پس از نام‎نویسی کودکان و نوجوانان از امکانات و کلاس‎های مختلف کانون از جمله فعالیت‎های نجوم، رباتیک، کارگاه سفال، غصه‎گویی، کتابخانی، کاردستی، نقاشی، خوشنویسی و دیگر فعالیت‎های دیگر کانون از جمله فعالیت‎های فرهنگی و هنری بهره‎مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: لزوم استفاده دانش‌آموزان از خدمات و محصولات کانون و تقویت فرهنگ مطالعه و ایجاد زمینه برای بهره‌مندی عموم دانش آموزان از ظرفیت‌های کانون از جمله سیاست‌های کانون بوده و تلاش خواهیم کرد تا به شکل‌های مختلف از جمله ورود محصولات فرهنگی کانون به مدارس بستر مناسب را برای آشنایی و پیوند هرچه بیشتر بچه‌ها با کتاب فراهم سازیم.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار