در حالیکه دیدار شب گذشته شهرداری گرگان و مهرام در هفته بیست و دوم لیگ برتر تحت الشعاع بازی رفت و حرکت ناشایست کاپیتان مهرام بود اما صمد نیکخواه بهرامی مصدومیت را بهانه کرد و به این بازی نیامد .

برد شیرین شهرداری گرگان مقابل مهرام و تداوم صدرنشینی / آیا صمد نیکخواه بهرامی از جو استادیوم گرگان ترسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ هفته بیست و دوم سوپرلیگ بسکتبال ایران با تداوم صدرنشینی شهرداری گرگان ادامه یافت .

شهرداری گرگان شامگاه گذشته دوشنبه 6 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان مهرام و مصطفی هاشمی بود ، البته هوادان گرگانی بیشتر انتظار حضور صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان مهرام را می کشیدند که این بازیکن به بهانه مصدومیت به این بازی نرسید.

در بازی رفت وقتی گرگان با دو امتیاز در تهران از مهرام پیش افتاده بود در چند ثانیه آخر بازی این صمد نیکخواه بهرامی بود که با پرتاب سه امتیازی نتیجه بازی را تغییر داد ، وی سپس به سمت هواداران پرشور گرگانی رفت و زبان خودش را در آورد که این کار وی با اعتراض شدید هواداران گرگانی مواجه شد .

در ادامه نیز درگیری و حتی چاقوکشی در بین هواداران دو تیم در تهران رخ داد و هواداران گرگانی همه چیز را به بازی برگشت موکول کردند و از دو سه هفته پیش در فضای مجازی مطالبی علیه صمد نیکخواه بهرامی و تلافی حرکت ناشایست وی منتشر شد تا اینکه روز شنبه همین هفته شهردار گرگان هواداران بسکتبال را دور هم جمع کرد تا در خصوص حواشی بازیها صحبت کند.

به نظر می رسد نیامدن صمد نیکخواه بهرامی به این بازی به دلیل مصدومیت بهانه بوده و وی تحت فشار جو بازی و هواداران پرشور و پرتعداد گرگانی از حضور در سالن پشیمان شد چون می دانست چه جهنمی در انتظار اوست ، عدم حضور صمد باعث شد تا دیگر بازیکنان مهرام نیز روحیه خود را از دست داده و نتوانند بازی خوبی از خود ارائه دهند و نهایتا نتیجه را با اختلاف (65 – 46 ) به شهرداری گرگان باختند.

مهران شاهین طبع سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه نوید رضایی فر، پری پتی، علیار نجفی، امیر صدیقی و روزبه ارغوان وارد میدان کرد و تیم مهرام تهران با سرمربیگری مصطفی هاشمی و ترکیب اولیه مهراد آتشی، فرید اصلانی، امیرحسین خندان پور، ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه در میدان حاضر بود.

قضاوت این دیدار را محمد دوست به عنوان سرداور و جواد مرادی و رامین فتحی به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند و نظارت هم بر عهده حمید گرامیان بود.

مهران شاهین طبع امشب پس از پیروزی شامگاه گذشته مقابل مهرام گفت :  انسجام خوبی در دفاع و حمله داشتیم و فقط در دقایقی از بازی در کارهای هجومی خوب نبودیم و زمانی که اختلاف امتیاز زیاد شد بازیکنان ما تمرکز خودشان را از دست دادند ، باید در صدر جدول باقی بمانیم تا بتوانیم در مرحله پلی آف از امتیاز میزبانی استفاده کنیم، تمام تیم‌ها در ادامه مسابقات تقویت می‌شوند و ما کار سختی در پلی آف خواهیم داشت.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام نیز پس از تحمل شکست شب گذشته اظهار کرد :  ما بازی خوبی مقابل شهرداری گرگان انجام ندادیم و آن تیم مهرام همیشگی نبودیم و تصمیمات اشتباه دلیل شکست‌مان در این دیدار بود ،  این ذات بسکتبال است و گاهی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد و شکست می‌خورید.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در خصوص بازی نکردن صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیمش در این دیدار گفت: صمد به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌توانست در این دیدار به میدان برود و به وی استراحت دادیم.

گفتنی است تیم شهرداری گرگان در پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با 19 پیروزی، دو شکست و 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار