در حاشیه سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان صورت گرفت؛

​عبدالهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در غالب هیات همراه مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان سفر کرده بود از آنه محمد دلیجه شهروند آق قلایی که در سیل گلستان به یاری راهداران شتافته بود، تقدیر نمود.

تقدیر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از شهروند آق قلایی/دستور تسریع اجرای پروژه های راهداری گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در روزهای سخت سیل گلستان این شهروند آق قلایی با تسلطی که از جغرافیای منطقه داشت با راهنمایی که داشت، کمک شایان توجهی به اکیپهای راهداری جهت بازگشایی راهها و شکافتن راه آهن نمود.

مهندس حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پس از تقدیر و تقدیم هدایا به این شهروند آق قلایی به همراه میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از محور آق قلا- اینچه برون بازدید به عمل آورد و با توجه به تخریب این محور در سیل اخیر دستور لازم جهت تسریع در بهسازی برخی نقاط محور صادر نمود.

در ادامه سفر عبدالهاشم حسن نیا از پایانه مرزی اینچه برون بازدید بعمل آورد و از نحوه خدمات رسانی به بخش حمل و نقل جاده ای و اقدامات لازم جهت توسعه پایانه مرزی اینچه برون کسب اطلاع نمود.

وی در ادامه سفر ضمن بازدید از محور گدم آباد-سلطانعلی در حوزه استحفاظی شهرستان گنبد کاووس با توجه به به تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار جهت آسفالت 15 کیلومتر از این محور دستور تسریع در اجرای پروژه دادند.

تسریع در شانه سازی محور آق آباد-حاجی قوشان و احداث دوربرگردانهای ایمن محورهای مواصلاتی استان گلستان که از مصوبات سفر ریاست جمهوری می باشد از جمله پروژه هایی بودند که رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر آن تاکید ورزیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار