امروز ۸ بهمن ۹۸ جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

کیفیت و دوام باید مشخصه کالای ایرانی باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در این مراسم به عنوان نخستین سخنران اظهار کرد: این جلسه تا سال قبل، رسالت مهم خود را شناسایی عناوین و برندهای مشهور و کارآمد قرار داده بود. باید کاری کنیم که کالای ایرانی کالایی با دوام در ذهن‌ها باقی بماند.

وی ادامه داد: به همت مجموعه کارآفرینی و کارگری نیاز است. بدانیم آنچه در ذهن مصرف‌کننده باقی خواهد ماند اسم و عنوانی است که کیفیت مناسب را در آن عرضه می‌کنیم. عنوان‌ها هستند که حرف اصلی را می‌زنند. باور داریم که داوری‌ها نیز بر همین اساس استوار باشد.

محجوب افزود: ما باید به بعضی عناوین و اسامی توجه کنیم. باید به تعریف اقتصاد به صورت کاربردی و همچنین موضعی و منطقه‌ای نگاه داشته باشیم. اگر تولیدکننده هستیم درباره کمتر مصرف کردن هم توصیه‌ کنیم. کیفیت، دوام و محکم بودن یعنی این که ما اقدامات را روی این موضوع‌ها داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: یکی از مشکلات این است که جریان تولید ما همواره بر یک بستر لغزان استوار است. رقابت‌های ناشناخته بسیاری از برتری‌های ما را می‌گیرد. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنیم سرمایه انسانی است. همه ما اذعان داریم که امروز سرمایه انسانی حرف اول و آخر را می‌زند.

/گسترش نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار