مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای محرومیت‌زدایی در راستای علم و دانش تاکنون ۳۷ مدرسه را با همکاری اداره کل نوسازی آموزش و پرورش احداث کرده است.

احداث 37 مدرسه در گلستان توسط بنیاد برکت

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمان‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه برکت در روستای «دوزالوم» بخش مرزی گنبدکاووس اظهار کرد: سی و هفتمین مدرسه برکت در منطقه مرزی و محروم گنبدکاووس با نام «شهید عبدالحی آدمی» با حضور مادر این شهید و مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: این مدرسه ۶ کلاسه دارای زیربنایی بالغ بر ۷۵۴ متر مربع با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال ساخته شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: فراگیری علم و دانش در نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت ویژه است و مقام معظم رهبری کسب علم و دانش را برای جوانان لازم و ضروری دانسته و تاکید فراوان بر احداث مدرسه در مناطق محروم برای افزایش علم و دانش نسل جوان دارند و بر همین اساس یکی از اولویت‌های ما احداث مدرسه در مناطق محروم است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین فعالیت ما احداث مدارس در مناطق کم برخوردار است و امید داریم در سال آینده 15 مدرسه دیگر را در گلستان احداث کنیم.
سلمان‌زاده گفت: تاکنون ۳۷ مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده که بالغ بر ۱۸۳ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال هزینه شده که با تخصیص اعتبار در سال ۱۳۹۹ مدارس دیگر نیز ساخته می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار