برگزاری جشنواره طبخ آبزیان در علی‌آباد، بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی مراوه‌تپه و افتتاح اقامتگاه سنتی در بندرگز از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است

افتتاح اقامتگاه سنتی در بندرگز و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه‌تپه از اجرای ۳ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

**

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن گلستان گفت: برای ۲۴ روستای شهرستان آق قلا ۶۵ میلیارد ریال تخصیص اعتبار شد و برای۵۳ طرح عمرانی دیگر در این روستاها از محل ماده ۱۰ و ۱۲ ملی و استانی تخصیص یافته است.

**

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آق قلا گفت : ۲۵ پرونده تسهیلات روستایی مربوط به کسانی که در سیل خسارت دیدند و متقاضی تسهیلات مجدد هستند تشکیل شد.

**

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر از آغاز فیلمبرداری فیلم کوتاه انتخاب آبی به نویسندگی و کارگردانی مرتضی ملک محمودی در این شهرستان خبر داد.

**

اقامتگاه سنتی با زیربنای ۱۵۰ متر و ۶ اتاق و با حجم سرمایه گذاری ۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بندرگز به بهره برداری رسید.

**

رییس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندرترکمن از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان در رشته‌های گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، رودوزی‌های سنتی، زیورآلات سنتی و چرم دوزی در معرض نمایش قرار گرفت.

**

رییس اداره شیلات علی آباد کتول گفت: همزمان با دهه فجر جشنواره طبخ آبزیان با حضور گسترده بانوان در روستای حاجی آباد از توابع این شهرستان برگزار شد.

در این جشنواره بانوان بیش از ۲۰ نوع غذای طبخ شده با استفاده از ماهی و میگو آماده کردند که پس از داوری به ۳ نفر جوایزی اهدا شد.

**

مراسم متمرکز اهدای واحدهای مسکونی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای مددجویان سیل زده گلستانی و تجلیل از کارآفرینان برتر طرح های اشتغالزایی ایجاد شده از محل تسهیلات آن بانک برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان برگزار شد.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار