طلوعیان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و ۱۴ شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا ایجاد شده است.

ایجاد ۱۰۱۴ شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، «حسین طلوعیان» در دویست و شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در آق قلا گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و 14 شغل جدید در حوزه صنعت، معدن وتجارت شهرستان آق قلا ایجاد شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: از 10 هزار نفر تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سالجاری سهم بخش صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا 720 نفر تعیین شده بود و امروز 10 هزار و 14 اشتغال ایجاد شده این شهرستان در سامانه رصد ثبت شده است.

 

وی اظهارداشت: در سالجاری 54 واحد شهرستان آق قلا جهت اخذ 520 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به تصویب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسیده و به بانکها معرفی شده اند که تا کنون 19 واحد موفق به اخذ 41.5 میلیارد تومان تسهیلات این طرح شده اند.

 

به گفته طلوعیان، از محل تسهیلات تبصره 18 نیز سهم این شهرستان 21 طرح مصوب با تسهیلات 169 میلیارد تومانی بوده که تا کنون 6 واحد موفق به اخذ 45 میلیارد تومان تسهیلات از این محل شده اند.

 

وی افزود: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز از 49 طرح با مبلغ 124.3 میلیارد تومان مصوب این شهرستان، تاکنون 7 واحد 9.9 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار