برگزاری جشنواره اقتصاد عشایر نوروز ۹۹ در مراوه تپه، کشف ۲۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در آزادشهر، دستگیری عامل چاقوکشی در گنبدکاووس و غرس ۴۵۰ اصله نهال در یکی از روستاهای کلاله از مهمترین اخبار کوتاه شرق استان گلستان است.

چند خبر کوتاه از شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان گفت: این شهرستان در ایام نوروز سال ۹۹ و در صورت رفع خطرات شیوع احتمالی ویروس کرونا، میزبان جشنواره اقتصاد و فرهنگ عشایری خواهد بود.

امانگلدی ضمیر افزود: عشایر استان‌های گلستان، خراسان شمالی و رضوی که هم اکنون در حال گذراندن قشلاق در مراتع مراوه‌تپه هستند با حضور در این جشنواره، محصولات تولیدی و آداب و رسوم خود را به نمایش می‌گذارند. 

**

کشف ۲۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در آزادشهر

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزاش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید داوود حسینی دستگیری ۳۱۳ خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر و جمع آوری ۱۱۶ معتاد متجاهر از سطح معابر و پارک‌های شهرستان آزادشهر را از دیگر اقدامات پلیس در این مدت عنوان کرد.

**

دستگیری عامل چاقوکشی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل چاقوکشی در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت:‌ بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و چاقوکشی در یکی از محله‌های شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود:‌ با حضور پلیس در محل مشخص شد یکی از اراذل و اوباش با سه نوجوان درگیر و پس از مجروح کردن آنان با سلاح سرد، از محل گریخته است.

وی با اشاره به انتقال مصدومان به مرکز درمانی، ادامه داد: ماموران کلانتری پس از تحقیقات میدانی و پیگیری‌های مداوم موفق شدند ضارب را که از مجرمان سابقه‌دار بوده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: متهم که انگیزه خود را از انجام این حرکت مجرمانه، غرور و خودنمایی اعلام کرده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 

** 

غرس ۴۵۰ اصله نهال در یکی از روستاهای کلاله 

۴۵۰ اصله نهال با حضور فرماندار کلاله، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان در روستای مالای شیخ گینگ‌لیک بخش مرکزی این شهرستان غرس شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، این نهال‌ها با هدف زیباسازی و توسعه فضای سبز روستایی با همکاری دهیاری و منابع طبیعی غرس شد.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار