مربی شهرخودرو از صدور سنگین ترین حکم انضباطی تاریخ فوتبال ایران آن هم در آستانه بازی مهم با پرسپولیس ابراز تعجب کرد.

سری A ایتالیا تعطیل شد اما ما نه!

به گزارش گلستان ۲۴؛ شهرخودرو در ادامه بازی های سنگین و فشرده فردا در حالی مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین لیگ برتر به میدان می رود که صدور حکم محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و استفاده از دو خرید زمستانی شوک بزرگی به اردوی مشهدی ها وارد کرد.

اخبار ورزشی- داود سیدعباسی مربی شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم و اتفاقات پیرامون شیوع ویروس کرونا صحبت های جالبی مطرح کرد.

سری A تعطیل شد ما نشدیم

کرونا فاجعه ای جهانی است و امیدوارم هر چه زودتر آنتی این ویروس کشف شود و مردم ما از خطر و بلا دور باشند. کاری از دست ما برنمی آید جز دعا کردن.کرونا تاثیرش را روی همه چیز گذاشته و فوتبال هم بخشی از ضررهاست که این ویروس وارد کرده است. می بینید که چه لیگ هایی تعطیل شده از جمله سری A ایتالیا اما نمی دانم چرا لیگ ما را تعطیل نکردند. ما هم انسان هستیم  مثل همه مردم و آنتی اضافه ای نداریم که کرونا نگیریم.

پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است

فردا بازی مهمی داریم. پرسپولیس تیمی قابل احترام است، چند سال جام بالای سر برده و همین الان هم مدعی اول قهرمانی محسوب می شود. جای خالی تماشاگران احساس می شود چون این بازی باید با حضور آنها برگزار می شد تا جذابیت هاش بیشتر به چشم می آمد.اما کرونا این اجازه را نداد گرچه فوتبال بخش کوچکی از زندگی مردم جامعه است. تنها توصیه ام به مردم عزیز این است فکر های خوب کنند چون ما مسائلی بدتر از کرونا را پشت سر گذاشتیم و شک ندارم مردم کشورم این بحران را نیز به خیر و سلامتی می گذرانند.

با دو گل آفساید ما را در تاشکند بازنده کردند

شهر خودرو از روزی که تغییر و تحولات داشت با اتفاقاتی روبرو شد که در طول تاریخ بی سابقه است. بعد از حضور کادرفنی جدید در تیم انواع و اقسام اتفاقات را پشت سر گذاشتیم. محرومیت از میزبانی لیگ قهرمانان آن هم در شرایطی که مشهد اولین تجربه آسیایی اش را داشت، بلعث شد همه آسیا از دیدن ورزشگاه زیبای امام رضا محروم شوند. ما مسافرت های پی در پی داشتیم تا این که به هر سحتی بود از پلی آف صعود کردیم و در یکی از سخت ترین گروه ها قرار گرفتیم آن هم مقابل تیم هایی مثل  الهلال و پاختاکور. بچه های ما نهایت تلاش شان را جلوی الهلال داشتند که قهرمان آسیا بود. در تاشکند هم ما چهره بازنده آن هم با نتیجه 3-0 را نداشتیم. دو گل آفساید خوردیم و یک پنالتی داور برای ما نگرفت. بچه های شهر خودرو یک بازی پایاپای انجام دادند.

سنگین ترین حکم تاریخ فوتبال ایران را صادر کردند

بعد از مسافرت های پی در پی و اتجام بازی های 4 روز یک بار دل مان خوش بود جلوی مسجدسلیمانی ها در حضور تماشاگران مان به زمین می رویم اما به خاطر ویروس کرونا روز قبل از بازی بدون تماشاگر شدیم. با این وجود جلوی نفت مسجدسلیمان خوب بازی کردند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند. اما این هفته یک اتفاق تلخ و جدیدتر برای باشگاه ما رخ داد و سنگین ترین حکم انضباطی تاریخ فوتبال ایران برای بازیکنان و باشگاه به وجود آمد. برای من خیلی جالب است که این اتفاق در آستانه بازی شش امتیازی با پرسپولیس رخ داد. 

فسخ قرارداد رسمی داشتند اما محروم شدند

این موضوعات در حیطه وظایف من نیست که بخواهم راجع به آن صحبت کنم اما این حکم باعث محرومیت دو بازیکن کلیدی ما شد. خلعتبری و سعید صادقی مصدوم هستند،سرلک و حسن جعفری محروم شدند. سئوالم به عنوان عضو کوچک از فوتبال این است که کمیته انضباطی می تواند یک جواب قانع کننده بدهد چطور بازیکنی که فسخ قرارداد دستش داشت و با ما قرارداد بست دچار این محرومیت می شود؟

اتفاقاتی در این یک ماه رقم خورد که در کل فوتبالم ندیدم

برای این که شائبه ای به وجود نیاید کمیته انضباطی باید با وسواس بیشتری این پرونده را بررسی می کرد چون هر دو طرف طبق قوانین توانستند قرارداد ببندند. یکی فسخ در دست داشته و دیگری یعنی باشگاه هم براساس همان فسخ قراردادی که مهر هیات ها پای آن خورده است قرارداد بست. به هر صورت اتفاقاتی در این یک ماه برای شهرخودرو افتاده که من در تمام دوران فوتبالم کمتر دیدم. با تمام این ناملایمتی ها ما به کارمان و اهدافی که در شهرخودرو داریم ادامه می دهیم و با وجود تمام مشکلات با کمبودهایی که داریم فردا با تمام انگیزه به مصاف پرسپولیس می رویم تا نشان بدهیم از چه توانایی و قابلیتی برخوردار هستیم.

/افکارنیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار