لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال، ضدعفونی کردن روزانه همه وسایل حمل و نقل عمومی استان و ثبت ۳ وقف جدید در کردکوی از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

لغو مسابقات تیم‌های گلستانی در لیگ برتر بسکتبال و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ ساخت و تکمیل مخزن آب پیش ساخته آکواوا روستای ایلوار برای بهره مندی هزار و ۶۴۵ خانوار روستای با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ نفر در حال انجام است.

ساکنان روستاهای زراع محله ،چهارده، ایلوار یکدانگ، ایلوار پنج دانگ، مفیدآباد، گرجی محله، شیخ کریم، شیخ افرا و ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) از خدمات این مجتمع آب بهره مند خواهند شد.

**

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ایمن سازی پایانه ها و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافری عمومی با استفاده از اقلام ضدعفونی کننده از ویروس کرونا خبرداد و گفت: به دلیل حساسیت های موجود در بین مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس،؛ اتوبوس ها، مینی بوس ها و سواری ها قبل از هر سرویس ضدعفونی و ایمن سازی می شوند.

در استان گلستان ۱۱ هزار و ۹۴۷ راننده با ۹ هزار و ۲۴۲ ناوگان و تحت پوشش ۷۹ شرکت و ۳ انجمن صنفی کارفرمایی کار جابه جایی کالاها را انجام می دهند.

**

رییس اتاق اصناف گرگان با اشاره به ضرورت پرهیز از برگزاری مراسم عروسی به سبب شیوع ویروس کرونا گفت : در صورت انصراف خانواده ها، مدیران تالارها حق دریافت جریمه و غرامت فسخ رزو ندارند.

**

با نتیجه گیری در خصوص رقابت های معوقه دور مقدماتی مسابقات بسکتبال لیگ‌ برتر مردان باشگاه های کشور، پرونده این دور از رقابت ها با قهرمانی و صدرنشینی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بسته شد.

فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفته بود تا مسابقات معوقه لیگ‌ برتر را روزهای پنجشنبه و دوشنبه (۸ و ۱۲ اسفند ماه) بدون حضور تماشاگر در شهرهای میزبان برگزار کند، اما چهارشنبه شب تصمیم به لغو تمامی مسابقات گرفت.

با توجه به تصمیم فدراسیون نتیحه مسابقه رفت تیم های شهرداری گرگان و اکسون تهران که چهارم آذر ماه در تهران با حساب ۷۰ به ۵۷ به سود تیم گرگان به ثبت رسیده بود برای مسابقه معوقه ۲ تیم منظور شد.

**

سرمربی تیم بسکتبال دختران شهر گرگان از لغو دومین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور بین تیم خودش و گروه بهمن تهران خبر داد.

**

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی از ثبت ۳ وقف جدید به ارزش ۹۲۰ میلیون ریال در ۲ شهرستان زیر مجموعه خود خبر داد و گفت: اموال وقف شده شامل ۵۰۰ متر مربع زمین در روستای خواجه نفس گمیشان، ۲۰۰ متر مربع زمین در کردکوی و ۱۶۹ متر مربع زمین در سیمین شهر گمیشان است.

**

بنابر اعلام پلیس راه گلستان، محور خوش ییلاق بعلت بارش برف و کولاک و کاهش سطح ایمنی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار