رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از ضدعفونی شدن تمامی مدارس این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

ضدعفونی شدن تمامی مدارس گنبدکاووس/ آموزش 800 نفر از فرهنگیان برای مقابله با کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ کمال‌الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گنبدکاووس با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در مسیر مبارزه با بیماری کرونا تابع تصمیمات کلان کشور و ستاد ملی مبارزه با این بیمارس است، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شورای سلامت شهرستان مدارس گنبدکاووس پیش از بازگشایی مجدد باید مورد نظافت، ضدعفونی و گندزدایی قرار می‌گرفت.

وی با بیان اینکه به همین منظور و با همکاری مربیان بهداشت مدارس و کارشناسان بهداشت محیط شهرستان ضدعفونی کردن مدارس را از اواخر هفته قبل آغاز کردیم، افزود: آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نخستین شهرستانی بود که در استان گلستان فرآیند ضدعفونی گندزدایی کردن مدارس را آغاز کرد.

* تعداد 355 فضای آموزشی تحت پوشش این اداره در طی روزهای گذشته ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تعداد 355 فضای آموزشی تحت پوشش این اداره در طی روزهای گذشته ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند، خاطرنشان کرد: ما وظیفه داشتیم تمامی نگرانی‌های خانواده‌ها را در این حوزه رفع کره و فضایی سالم و عاری از هر گونه شائبه بیماری را در سطح مدارس شهرستان ایجاد کنیم.

نظرنژاد از ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری و مراقبت در برابر بیماری کرونا به 628 نفر از معلمان خبر داد و گفت: علاوه بر این عزیزان 84 نفر از خدمتگزاران مدارس و خمچنین 86 نفر از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از این آموزش‌ها بهره برده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار