فرماندار ویژه گنبدکاووس تأکید کرد

کریمی گفت: با توجه به اینکه طی روزهای آینده احتمال رسیدن به پیک جدید مبتلایان به کرونا وجود دارد به پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی نیاز داریم.

ضرورت پشتیبانی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس/ ضدعفونی ۱۷۰ روستای بخش مرکزی و داشلی برون

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالقدیر کریمی» امروز(سه شنبه 13 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گنبدکاووس به عنوان شهرستان معین شرق گلستان خدمات مرتبط با حوزه پزشکی بیماری کرونا را در بیمارستان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) این شهرستان مدیریت می کند.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: در حال حاضر 59 بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) گنبدکاووس بستری هستند که نیمی از این بیماران مشکوک به کرونا هستند.

 

وی با قدردانی از تلاش جامعه پزشکی و پرستاری در خدمات دهی به مبتلایان کرونا بیان کرد: کادر درمانی بیمارستان گنبدکاووس با انگیزه و اراده فراوان به ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا می پردازند.

 

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد، البته با توجه به اینکه طی روزهای آینده احتمال رسیدن به پیک جدید وجود دارد به پشتیبانی نیروهای خدمات درمانی نیاز داریم.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: گنبدکاووس در مقابله با کرونا به عنوان شهرستان معین عمل می کند لذا مکاتبه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان داشتم و پیشنهاد دادم از بیمارستان های شرق گلستان بیمارستان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) گنبدکاووس را پشتیبانی کنند.

 

وی با بیان اینکه احتمالاً در روزهای آینده به دستگاه های تنفسی نیاز خواهیم داشت، یادآور شد: برای پیشگیری از کرونا اقدامات خوبی در گنبدکاووس در دستور کار قرار گرفته است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا خیابان ها و معابر دو شهر گنبدکاووس، اینچه برون و حدود 170 روستای بخش مرکزی و داشلی برون با کمک دهیاران و شوراهای روستاها و ظرفیت شهرداری ها، سمن ها و نهادهای مردمی ضدعفونی و گندزدایی شده است.

 

فرماندار ویژه گنبدکاووس اضافه کرد: استفاده از پیشرفته ترین پهپاد اقدام منحصر به فرد دیگر ما برای مقابله با کرونا بود که تعدادی از بیمارستان ها و مراکز پرتردد شهرستان از طریق آن ضدعفونی شدند و این روند ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه مردم ترجیحاً در منزل بمانند و از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: ما ضمن استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی از ماشین های سیار نیز برای آگاهی بخشی مردم استفاده کردیم.

 

کریمی خاطرنشان کرد: اگر مردم گنبدکاووس نکات بهداشتی و توصیه های لازم را جدی بگیرند و از تردد غیرضروری در خیابان ها و معابر شهر خودداری کنند درصد قابل توجهی از بیماری کرونا در شهرستان مدیریت خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار