مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از برگزاری مراسم کاشت نهال در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: امروز مراسم کاشت نهال در جنوب سایت استاداری معروف به «پارک پسماند» شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

مراسم درختکاری در «پارک پسماند» گرگان برگزار می‌شود/ 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، ابوطالب قزلسفلو امروز با گرامیداشت هفته درختکاری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مراسم کاشت نهال در جنوب سایت استاداری معروف به «پارک پسماند» مرکز گلستان  با حضور استاندار، مدیران اجرایی و مردم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با کاشت نهال استارت درختکاری در کشور را زدند، تصریح کرد: همزمان در سراسر کشور، کاشت نهال تحت عنوان «نهال‌کاری همگانی برای ایجاد ایرانی سرسبز» از تاریخ 14 آذر ماه سال جاری در استان گلستان آغاز شد.

* 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت/ 130 هکتار زراعت چوب در سطح استان گلستان انجام شد
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با بیان اینکه 800 هکتار جنگلکاری در استان گلستان صورت گرفت، ابراز کرد: به مناسبت هفته درختکاری 130 هکتار زراعت چوب در سطح استان گلستان انجام شد.
قزلسفلو از برگزاری ستاد توسعه درختکاری در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداران در سطح استان گلستان، ستاد توسعه درختکاری با مدیریت استاندار گلستان برگزار شد.
وی از کاشت نهال در حاشیه جاده‌های استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته درختکاری در حاشیه جاده شهرستان‎‌های آق‌قلا به گمیشان، گالیکش به تنگه‌راه، کلاله به سمت مراوه‌تپه و فاصله شهرستان مینودشت به سمت گالیکش را نهال‌کاری صورت گرفت.
مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: بیش از 80 کیلومتر از حواشی جاده‌های اصلی و بخشی از جاده‌های فرعی با همکاری اداره‌کل بنیادمسکن استان گلستان تحت عنوان بوستان‌های روستایی در دستور کار قرار گرفت.
قزلسفلو از امضای تفاهم‌نامه بین سه ارگان اجرایی خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با همکاری سپاه نینوا، سازمان جهادکشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان گلستان امضا شد که طبق این تفاهم‌نامه قرار است 156 هکتار درختکاری مثمر و غیرمثمر به صورت تلفیقی در شهرستان کلاله صورت گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار