دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان با اشاره به اینکه خانه‌های سلامت در سطح شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود، گفت: هدف از ایجاد خانه سلامت، کاهش حجم مراجعات به بیمارستان‌ها است.

خانه‌های سلامت در شهرستان‌های گلستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی رسولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در خانه سلامت از مراجعین تست‌ کرونا گرفته می‌شود و کسانی که تست آن‌ها مثبت باشد، به بیمارستان معرفی می‌کنیم.

وی بابیان اینکه در خانه سلامت بحث روان‌شناسی نیز انجام می‌شود، افزود: پک‌های بهداشتی نیز در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان خاطرنشان کرد: در خانه‌های سلامت برنامه‌های شاد و مفرح نیز پیش‌بینی شده تا روحیه و انگیزه مردم بیشتر شود.

رسولی یادآور شد: سامانه تلفنی ۴۰۳۰ توسط ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری وزارت بهداشت راه‌اندازی شده و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سؤالات کرونایی هموطنان است.

وی تصریح کرد: صحبت‌هایی با رئیس کارخانه تولید ماسک در شهرک صنعتی آق‌قلا برای راه‌اندازی خط دوم این مجموعه و به دو برابر رساندن تولید ماسک، با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) داشتیم و به‌زودی این کار انجام می‌شود.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان افزود: علاوه بر این، تولید ماسک در کارگاه‌های کوچک را هم افزایش‌خواهیم داد. ما پارچه و لوازم موردنیاز را خریداری و در اختیار این کارگاه‌ها قرار می‌دهیم. ماسک‌های تولیدشده با نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایزوله و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی و در بین مردم توزیع خواهد شد.

وی بابیان اینکه تولید مواد ضدعفونی‌کننده را نیز دنبال می‌کنیم، گفت: این مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار گروه‌های جهادی‌مان قرار می‌دهیم تا هم‌زمان در سطح ۱۴ شهرستان استان، گندزدایی سطح اماکن و معابر عمومی را انجام دهند.

رسولی بیان کرد: همچنین با هماهنگی صنعت، معدن و تجارت، قوه قضاییه و تعزیرات حکومتی در این ایام بر نظارت و بازرسی در سطح شهرستان‌ها همکاری خواهیم داشت. در این راستا تعدادی از جوانان انقلابی در رشته‌های مدیریت دولتی و بازرگانی، حقوق و... را شناسایی کردیم و در زمینه بازرسی و نظارت در حال فعالیت هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار