رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از توزیع بالغ بر 6 هزار ماسک در میان مردم مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان خبر داد.

توزیع 6000 ماسک در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ صالح محبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه  با وجود رسالت‌های خاص و تعریف شده خود در حوزه‌های کاری، پس از شیوع بیماری «کرونا» بر خود لازم دانستیم وارد عرصه مبارزه با این بیماری شویم، اظهار کرد: از همان روز ابتدای تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان تلاش کرده‌ایم در کنار سایر نهادهای دولتی و مردمی در کنار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیل شده است، افزود: هرگونه تجمع و مراسمی نیز با هماهنگی نهادهای انقلابی، مساجد و اداره تبلیغات اسلامی نیز لغو شده تا به کنترل بیماری در حد توان خود کمک کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با همکاری هیئت مذهبی الزهرا (س) و شرکت در پویش در خانه بمانیم تلاش کردیم در حوزه فرهنگ سازی نیز سهیم باشیم، خاطرنشان کرد: از امروز با همکاری مجمع سمن‌های گنبدکاووس و پویش همدلی سمن‌های شهرستان فرآیند تولید و توزیع 6 هزار ماسک را آغاز خواهیم کرد.

محبی از تهیه بسته آذوقه شب عید برای افراد و خانواده‌های نیازمند با همکاری موسسه آوای جوانان پویا خبر داد و گفت: در کنار این موضوعات بالغ بر 200 پک بهداشتی شامل وایتکس، مایع دستشویی و ... را نیز با همکاری نهادهای مردمی تهیه و میان مردم توزیع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برخی از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه با نیت‌های مختلف برای کمک به کنترل بیماری کرونا کمک‌هایی را صورت داده‌اند، تصریح کرد: با کمال دقت در اجرای نیات واقفین تلاش کرده‌ایم کمکی شایسته در این امر مهم داشته باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار