معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ی ورزش و جوانان گلستان گفت: بیش از 100 سازمان مردم‌نهاد زیر مجموعه این معاونت قرار دارند.

بیش از 100 سمن در حوزه جوانان گلستان فعالیت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسم مارزلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری، ازدواج آسان، فعالیت‌های علمی،  آموزشی و پژوهشی، برنامه‌های فرهنگی و کلاس‌ها و کارگاه‌های هنری و به همین شکل کارهای اجتماعی و نوعدوستانه فعالیت مستمر و خوبی دارند.
 وی تصریح کرد: ثبت سمن جدید بسته به علایق و سلایق جوانان در بخش مختلف از طریق سامانه  http://saman.msy.gov.ir  امکان‌پذیر است و جوانان می‌توانند با مراجعه به این سامانه با نوع فعالیت‌ها آشنا شوند به صورت گروهی تشکیل سمن بدهند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی اصلی‌ترین فعالیت سمن‌ها تولید محتوا در فضای مجازی و همچنین جلب کمک‌های خیرین برای تهیه بسته‌های غذایی و بهداشتی برای اقشار نیازمند در سراسر استان است که از مدتی قبل شروع و کماکان ادامه دارد.
مارزلو ادامه داد: رایزنی‌های انجام شده تا امسال هم برای دومین سال متوالی میزبان جشنواره آیین‌های ازدواج اقوام ایران زمین در گرگان باشیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان گلستان با اشاره به «جهش تولید» که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است، اذعان داشت: از کارآفرینان جوان، شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که برای جوانان اشتغالزایی دارند، حمایت می‌کنیم و طرح‌های مرتبط با جهش تولید در اولویت قرار می‌گیرد تا در تعامل با مجموعه های مختلف از جمله صندوق کارآفرینی امید و بانک های عامل از وام و تسهیلات بهره‌مند شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار