مردم ایران همیشه از دستاورد های خود دفاع می کنند. پس هر چه زمان بگذارد این تیم مقابل است که ضرر می کند.

ابولحسن امامی: تیم مذاکره کننده مقابل ایران باید سر عقل بیاید

ابوالحسن امامی، معاون سابق فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، عدم اعتماد به دشمن را یکی از ملزومات مذاکرات هسته ای می داند و می گوید: در سی و پنج سال عملکرد استکبار مشاهده کردیم که نمی شود به آن ها اعتماد کرد. دشمن همیشه دنبال فرصت و روزنه ای است تا بتواند در مواقع ظعفش از آن بهره برداری کند.

امامی معتقد است هوشیاری مقام معظم رهبری همیشه گره گشا بوده و همواره نگاه استکباری دشمن را خنثی کرده است . وی می گوید وقتی که آن ها دیدند جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم و حمایت های رهبری، اصرار دارد به یک تفاهم برسد، احساس کردند فشار تحریم ها، باعث شده است که مردم از زیر بار نظام جمهوری اسلامی شانه خالی کنند. در صورتی که در بیست و دوم بهمن مردم نشان دادند که همچنان پشت رهبری و نظام هستند و از همه دستاورد های خود از جمله دستاورد های هسته ای دفاع می کنند. آن ها به همه جهان فهماندند که  نظام و امام را دوست دارند و از فرمایشات رهبری حمایت می کنند.

مذاکرات هسته ای

ابولحسن امامی با اعتقاد به این که آن ها باید بدانند جمهوری اسلامی تن به ذلت نمی دهد و هنوز بر سر آرمان  هایی که امام راحل (ره) به عنوان یک هدیه به ملت ایران  تقدیم کرد ایستاده اند، می گوید هرچه تحریم ها و تهدیدات بیشتر باشد، مردم ایران و مقام معظم رهبری، مسمم تر هستند.

وی تحریم ها را نه تنها روی ملت ایران موثر نمی داند، بلکه معتقد است این تحریم ها باعث شده جوانان ما به خودباوری برسند و بتوانند دستاورد های خود را بومی کنند. امامی در ادامه می گوید: امیدورایم که تیم مذاکره کننده مقابل ما سر عقل بیاید و فرصت مذاکره با ایران را از دست ندهد. هر چه که این مذاکرات به تاخیر بیفتد آن ها هستند که موقعیت های خود را از دست می دهند. چون مردم ایران همیشه نشان دادند که همواره از دست آورد های خود دفاع می کنند.

اقتصاد مقاومتی

ابولحسن امامی اقتصاد مقاومتی را تدبیر و دور اندیشی مقام معظم رهبری می داند و می افزاید: اقتصاد مقاومتی فرصتی است برای آن که ما روی پای خودمان بایستیم و به تولیدات خود تکیه کنیم. همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از فرصت استفاده کنیم و از سایر کشور ها بی نیاز شویم. هرچه  وابستگی ما کمتر باشد و تولیدات داخلی ما افزایش یابد، می تواینم موفق تر باشیم. دولت مردان باید کمک کنند تا با کمک مردم از این مرحله هم با سربلندی عبور کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار