قدمنان گفت: تنها چند بیمار در بیمارستان کردکوی بستری هستند و در حال حاضر هیچ بیمار کرونایی در بخش ای.سی.یو بستری نیست.

هیچ بیمار کرونایی در کردکوی در ای.سی.یو نیست/ کاهش بیماران کرونایی در کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ابراهیم قدمنان» امروز(چهارشنبه 20 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا درخواست هایی از مردم کردکوی داشتیم که مردم در مسیر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ما همکاری کردند.

 

فرماندار کردکوی ادامه داد: مردم جز موارد ضروری تمامی کار و کسبه خود را تعطیل کردند و دستفروشی نداشتیم و همچنین تفرجگاه های شهر و روستا نیز تعطیل شد.

 

قدمنان ابراز داشت: در روز طبیعت شاهد آن بودیم که در مسیر تفرجگاه های ما حتی یک خودرو تردد نمی کرد و این در حالی بود که کردکوی جزو چند شهرستانی بود که میزان شیوع ویروس کرونا در آن بالا گزارش شده بود.

 

وی افزود: در حال حاضر بخش ای.سی.یو کردکوی تعطیل شده و بیمار حاد تنفسی نداریم و تنها چند نفر در بیمارستان کردکوی بستری هستند.

 

فرماندار کردکوی بیان کرد: تا انتهای هفته بازار تعطیل است و از شنبه منتظر هستیم که تصمیمات استانی و کشوری در خصوص بازار و اصناف گرفته شود، تفرجگاه های شهرستان نیز تا پایان فروردین تعطیل شده است و دستگاه های اجرایی با یک سوم ظرفیت فعالیت می کند و از هفته بعد در دستگاه های اجرایی کارمندان با دو سوم ظرفیت در محل کار حاضر می شوند.

 

قدمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم جزو نخستین شهرهایی باشیم که بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را بشکنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار