معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: از مردم می‌خواهیم که از رهاسازی ماسک، دستمال و دستکش های آلوده در معابر عمومی خودداری کرده زیرا سلامت عابران و پاکبانان را به خطر می‌اندازد.

پاکبانان در معرض خطر هستند/ پسماند بهداشتی را در شهر رها نکنید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، موسی الرضا صفری صبح دوشنبه در گفتگوی با صدای گلستان اظهارکرد: تاکنون پنج مرحله طرح ضدعفونی و گندزدایی معابر اصلی و پرتردد شهر با کمک شهرداری، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه امشب ششمین مرحله این طرح از ساعت ۹ و نیم شب با کمک دستگاه‌های مذکور انجام خواهد شد، اضافه کرد: در طول روز اکیپ‌های ما در جلوی برخی از نقاط مانند نانوایی ها، بیمارستان ها و غیره مستقر بوده و با تجهیزات خود معابر را گندزدایی می کنند.

صفری تصریح کرد: همچنین سازمان حمل و نقل و سازمان سیما و منظر شهرداری در راستای ضدعفونی پارک و مبلمان شهری و ناوگان عمومی وظایف خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به زباله گردها در سطح شهر گرگان گفت: طرح تفکیک پسماند از اوایل بهمن ماه در منطقه یک شهرداری گرگان آغاز شد که به دلیل کرونا این طرح فعلاً متوقف شده است.

صفری توضیح داد که این طرح در سال جدید با قدرت بیشتر در مناطق دیگر این شهر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح به پیمانکار ابلاغ شده که از افراد دوره گرد در خصوص جمع آوری پسماند ها استفاده کند.

صفری با بیان اینکه برخورد با افراد دوره گرد از دادستان ابلاغ شده است، گفت: در گام اول به آنها تذکر داده و در مرحله بعد اقدام قهری انجام خواهیم داد.

وی همچنین به رهاسازی پسماندهای عالی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در پایان سال قرار داریم و کار نیروهای خدمات شهری چندین برابر شده است لذا از مردم می‌خواهیم که از رهاسازی ماسک ها و دستکش ها در معابر عمومی خودداری کرده زیرا سلامت عابران و نیروهای ما را به خطر می‌اندازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار