طنز تلخ این روزهای کرونایی هم رونمایی شد تا مردم انگشت به دهان شاهکارهای مدیریتی برخی مسوولان خدمات‌رسان دراستان‌گلستان‌باشند، اخطار «قطع آب» برای مشترک گلستانی که آب‌بهای خود را پرداخت کرده بودبه مسئله‌ای خبرساز تبدیل شد.

اخطار «قطع آب» بعد از پرداخت بدهی!/ شاهکارهای مدیریتی در روزهای کرونایی گلستان + سند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، علاوه بر رئیس‌جمهور، عالیترین نماینده دولت در استان گلستان به دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام کرد که حق قطع انشعاب آب، برق و گاز را در مدت سه ماه ایام کرونایی ندارند، اما برخی مسوولان گلستان ظاهرا موضوع را جدی نگرفته و همچنان برای مشترکان استان پیام اخطار قطع آب و انشعاب ارسال می‌کنند؛ تلخ طنز این ماجرا آنجاست که برخی مشترکان پرداخت‌کننده قبوض در گلستان به دلیل شاهکارهای مدیریتی اخطارهای قطع آب دریافت می‌کنند.

در روزهای پایانی سال 1398 رئیس‌جمهور کشورمان در جلسه مشترک با ستاد اقتصادی دولت از تریبون رسمی وعده داد «مردم در زمینه آب، برق، گاز و عوارض شهرداری بدهکاری‌هایی که در این سه ماه خواهند داشت را به تعویق بیندازند و این مهلت هم داده شد» این رویکرد و خط قرمز دولت در روزهای کرونایی سبب شد تا مردم در گیرودار این ایام، دلواپسی چندانی برای پرداخت قبض‌بهای خود  نداشته باشند.

از طرفی «استاندار گلستان» نیز 17 اسفند 1398 اعلام کرده بود آب و برق شهروندان از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان فروردین 1399 نباید قطع شود، با وجود کارت زرد «هادی حق‌شناس» در پی تذکرات لازم به مسوولان خاطی اما گویا برخی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان استان گلستان از جمله شرکت آب و فاضلاب پیام دولت را درک نکرده و با تخطی و عبور از قانون، اعصاب مشترکان را خط‌خطی کردند.

یکی از شهروندان گرگانی در تماس با خبرنگار خبرگزاری فارس استان گلستان پرده از شاهکار شرکت آب و فاضلاب استان برداشت و با ارسال قبض آب منزل مسکونی که منقش به اخطار قطع بود گفت: دستم به جایی نمی‌رسید تا این مسئله را پیگیری کنم، روی قبض آب خانه‌ام اخطار قطع حک شده بود و این در حالی است که بنده مبلغ آن را پرداخت کرده بودم.

وی گفت: موضوع این است که رئیس جمهور محترم دستور دادند که سه ماه مردم می‌توانند قبوض خود را پرداخت نکنند اما دوستان آبفا اخطار قطع فرستادند آن هم برای قبضی که پرداخت شده است.

اخطار قطع شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان به قبض بهای پرداخت شده مشترک گلستانی به شرح ذیل است
باسلام؛ احتراما با عنایت به اینکه مانده بدهی صورتحساب آب مصرفی شما تا تاریخ 1398/12/25 به مبلغ 336898 ریال بدهکار می‌باشید شایسته است حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت از تاریخ صدور نسبت به پرداخت مبالغ فوق بر اساس شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام و مدارک پرداخت را به امور آب و فاضلاب تحویل فرمایید. در غیر اینصورت انشعاب آب شما برابر ضوابط قطع و وصل مجدد آن مستلزم تسویه حساب بدهی و پرداخت هزینه قطع و وصل می‌باشد.

در پایان اخطاریه به این مشترک گلستانی خطاب شده بود؛ شایان ذکر است همکاری شما در این خصوص باعث استمرار خدمات رسانی بهینه به مشترکین گرامی خواهد بود.

به گزارش فارس؛ چه خوب است که مسوولان در این ایام کرونایی هوای مردم را داشته و مرهمی برای زخم‌های آنان باشند نه آنکه نمک بر زخم آنها پاشیده و به عنوان مجری قانون از قوانین ترسیم شده دولت تخطی کنند.

13990131000537_Test_NewPhotoFree

ارسال نظر

آخرین اخبار