مهمترین حوادث رخ داده در گلستان را می توانید در این بسته خبری دنبال کنید.

دستگیری سارقان به عنف در علی آباد کتول و قطعات کولر در گنبدکاووس و دستگیری سارقان در پوشش زنانه
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،  مهمترین حوادث رخ داده در شهر‌های گلستان را می‌توانید در این بسته خبری دنبال کنید.
 



دستگیری سارقان به عنف کمتر از ۵ ساعت در علی آباد کتول



سرهنگ الیاس تازیکه، فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف طلا و جواهرات از منزل مسکونی یکی از شهروندان شهر مزرعه کتول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ تازیکه افزود: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان با پوشاندن چهره وارد منزل شده و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت ۷ عدد النگو و طلا و جواهرات کرده و درکوتاهترین زمان ممکن متواری شده اند.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های پلیسی، متهمان در کمتر از ۵ ساعت شناسایی که طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی ۴ نفر از سارقان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: ارزش ریالی طلاجات و النگو‌های کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال است.


فرمانده انتظامی علی آباد کتول با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: شهروندان ضمن توجه به دستورات هشیاری وپیشگیری از سرقت هر گونه فعالیت وتردد افرادمشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



دستگیری سارقان لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت در گنبدکاووس



سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت طی چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ طالقانی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری با تلاش و پیگیری شبانه روزی و پایش‌های میدانی و بررسی مختصات زمانی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته، ۲ متهم سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ علی فر با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از متهمان، گفت: سارقان در تحقیقات فنی به عمل آمده و مشاهده مستندات پلیس لب به سخن گشوده و به ۱۸ فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت و لوله‌های مسی از منازل و مغازه‌های بدون تجهیزات ایمنی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد و از شهروندانی که در چند ماه گذشته لوازم و قطعات کولر‌های آنان مورد سرقت واقع شده در خواست می‌شود جهت پیگیری پرونده به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.
 

دستگیری سارقان در پوشش زنانه 

سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله گفت: در پی دریافت گزارش چند فقره سرقت از مغازه‌ها با پوشش زنانه، پلیس وارد کار شد؛ تا توانست با شگرد‌های پلیسی سارقین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کند.

او ادامه داد: سارقین که سه مرد هستند به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ هاشمی گفت: پس از تکمیل پرونده ،سارقین تحویل مراجع قضایی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار