نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه کشور باید به دست جوانان اداره شود، گفت: باید روی نسل جوان امروز کار کنیم تا آماده مدیریت عالی در سطح کشور شوند.

کشور باید به دست جوانان اداره شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتقاد امر خوب و لازم برای زندگی است و اگر انتقاد نبود جوامع بشری شاید تکامل پیدا نمی کردند.

وی بیان کرد: تخریب ها علیه من از قبل انقلاب بوده و هیچ وقت من در مقابل تخریب ها و تهمت ها از خودم دفاع نکردم. 

نورمفیدی تصریح کرد: آن زمان که من گرگان آمدم بیشتر گرایش من به جوانان بود. امروز هم که مقام معظم رهبری مسئله نیز جوان گرایی را مطرح می کنند، این به معنی پیر زدایی نیست. از مسئولان می خواهم راه را برای جوانان کشور باز کنند. 

نماینده ولی فقیه در گلستان در خصوص انتخاب استاندار، گفت: در موضوع انتخاب استاندار، مخالف استاندار بومی نبودم. تاکید من به آقای واعظی و جهانگیری انتخاب استاندار بومی بود و زمانی که دیدم اختلاف بین خود عزیزان است، دخالت نکردم ولی نظر دادم استاندار بومی باشد.

وی بیان کرد: مسئله منابع طبیعی از اول انقلاب برای من مهم بوده است. روستای زیارت می تواند جاذبه گردشگری بالایی داشته باشد. به استانداران وقت هم همیشه توصیه می کردم طرح جامع زیارت را تسهیل کنند و همه مکلف باشند به آن عمل کنند.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند مه خیلی کارها می توانم انجام دهم ولی انجام نمی دهم؛ در حالی که اینطور نیست. در حکمی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به من دادند، موردی درخصوص مسائل اجرایی نیامده و به مواردی از جمله رفع مشکلات مردم منطقه، مسائل دینی، سیاسی و غیره اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل سیاسی محدود مسئولیت من است، گفت: رابطه من با مسئولان ارشادی است. اقوام زیادی در استان  زندگی می کنند و یکی از دغدغه های من در استان موضوع وحدت است. برای توسعه استان همیشه دغدغه داشتم و به مسئولان همواره گفته ام که خواسته من، پیشرفت استان است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار کرد:‌ خبرنگاری کار بسیار سخت و ظریفی است. خبرنگار همیشه در مواقع حساس و حوادث و پیشامدها حضور دارد. هم دولت و مردم باید توجه بیشتری به خبرنگاران داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار