پرشیا خودرو در راستای توسعه فعالیت‌های خدمات خود در حوزه‌های مرتبط با خودرو و برای نخستین بار، فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی را در مجموعه عاملیت‌های خود آغاز کرد.

اولین فروش اقساطی پرشیا‌خودرو برای خودروهای وارداتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرشیا خودرو در راستای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه‌های مرتبط با خودرو و برای افزایش تنوع محصولات قابل خریداری از سوی مشتریان و ایجاد بستری امن و آسان برای خرید اقساطی برترین برندهای بازار ایران، برای نخستین بار فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی در عاملیت‌های مجاز خود در سراسر کشور را آغاز کرد.

بر اساس این طرح، بخش ویژه‌ای در مجموعه پرشیاخودرو برای عرضه اقساطی انواع خودرو‌های وارداتی آغاز به کار کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به مجموعه عاملیت‌های پرشیاخودرو نسبت به انتخاب خودرو و ثبت درخواست خرید خود اقدام کنند و در نهایت خودرو مورد نظر خود را با کارشاسی مورد تایید پرشیاخودرو و شرایط اقساطی این شرکت در اختیار بگیرند.

در این طرح انواع خودرو‌های وارداتی با مدل ۲۰۱۳ و بالاتر عرضه شده است و تمامی خودرو‌ها با کارشناسی مورد تایید پرشیاخودرو عرضه شده‌اند تا به این ترتیب خریداران بتوانند از سلامت خودرو‌ها اطمینان حاصل کنند. در کنار این، پرشیاخودرو شرایط اقساطی فروش خودرو‌ها را نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌کنند تا به این ترتیب خریداران خودروهای وارداتی بتوانند خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنند.

در این طرح همچنین فروشندگان خودروها نیز می‌توانند به مراجعه به مجموعه عاملیت‌های پرشیاخودرو و یا دفتر مرکزی این شرکت، نسبت به ثبت فروش خود اقدام کنند تا در صورت نیاز شرکت و توافق با فروشنده، خودرو آنها به صورت نقدی خریداری شده و به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار گیرد.

برای اطلاع از لیست عاملیت‌های فروش پرشیاخودرو و هماهنگی برای حضور می‌توانید به وبسایت پرشیاخودرو به آدرس persiakhodro.ir بخش عاملیت‌ها مراجعه کنید. به علاوه دفتر کارشناسان دفتر مرکزی پرشیاخودرو با شماره ۴۵۹۱ (کد ۰۲۱) و داخلی ۱۶۱ و ۶۹۱ و ۳۹۳ پاسخگوی شما هستند.

منبع: رخداد اقتصادی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار