برگزاری ۳ هزار و ۸۶۵ کلاس درس مجازی در دانشگاه گلستان، توسعه پوشش ارتباطی و اینترنت در روستاهای استان و دستگیری سارقان ادوات کشاورزی در گنبدکاووس از جمله اخبار کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

برگزاری ۳ هزار و ۸۶۵ کلاس درس مجازی در دانشگاه گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان گفت: در اسفند سال گذشته هزار و ۳۱۷ و در فروردین امسال ۲ هزار و ۵۴۸ کلاس درس مجازی و آنلاین و در مجموع ۳ هزار و ۸۶۵ کلاس در دانشگاه گلستان برگزار شد.

خدارحم بزی اظهار داشت: این دانشگاه پیرو اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر تعطیل کردن کلاس‌ها و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه، رسالت خود را از طریق برگزاری کلاس‌های مجازی ادامه می‌دهد.

وی افزود: کلاس‌های مجازی و آنلاین این مرکز آموزش عالی از ۱۰ اسفند سال قبل آغاز شده و به استناد گزارش‌های روزانه دانشکده‌ها حضور دانشجویان در حدود ۱۰۰ درصد اعلام گردید.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری ۲ سارق تراکتور و برخی ادوات کشاورزی و کشف اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی ۱۰ نقطه آلوده در گنبدکاووس، ۸۹ متهم شامل ۱۶ خرده فروش موادمخدر، ۲۹ معتاد متجاهر، ۱۳ سارق و ۳۱ متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

**

رییس شورای شهر مینودشت اعلام کرد که ۹ پروژه عمرانی با اعتبار تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در این شهر در حال انجام است.

مصطفی صادقی افزود: احداث پارک ۶ هکتاری امام رضا(ع) به همراه دریاچه مصنوعی، پارک محله‌ای سایت مسکن مهر، جاده سلامت پارک کوهستان، تعمیر و بازسازی ساختمان آتش‌نشانی، پارک نواری رزمندگان و کانال‌های هدایت آب‌های سطحی از جمله این پروژه‌ه‌ها است. 

**

فرماندار کلاله در کمیته خرید محصولات زراعی پاییزه شهرستان گفت: از ۱۸ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت، ۷ هزار و ۲۰۰ تن گندم بذری تولید سال ۹۸ از کشاورزان خریداری شد.

علی اصغر بیانی تصریح کرد: تاکنون ۹۸ درصد پول گندم‌کاران به حساب آن ها واریز شد.

**

فرماندار آق قلا از آغاز عملیات لوله گذاری کانال‌های هدایت آب به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال خبرد داد و گفت: هزار و ۲۰۰ متر از کانال آق تکه خان و هزار و ۸۰۰ متر از کانال قیه جیق حدفاصل کمربندی شهر آق قلا از محل اعتبارات سیل لوله گذاری خواهد شد.

امیرشیر توماج با اشاره به تعریض و زیرسازی خیابان بسیج منطقه کل آباد، اظهارداشت:‌ در آینده‌ای نزدیک آسفالت این مسیر از محل اعتبارات داخلی شهرداری آق قلا انجام خواهد شد.

**

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از توسعه پوشش ارتباطی و اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه در پنج روستای شرق استان خبر داد و گفت: کاهش شکاف دیجیتالی و بهبود بسترهای ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی در اولویت برنامه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

محمد احمدی افزود: هم اینک به طور میانگین ۸۵ درصد روستاهای استان تحت پوشش ارتباط سیار قرار دارد که با برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی آنها خواهیم بود.

**

جانشین فرمانده انتظامی کردکوی گفت: ماموران در بازرسی از یک انبار در این شهرستان ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

**

 رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی رانندگان تا پایان اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: رانندگان برای تمدید کارت هوشمند و تداوم بیمه پردازی خود تا زمان تعیین شده نیازی به استعلام از شعب سازمان تامین اجتماعی ندارند.

در استان گلستان ۱۰ هزار و ۱۲۷ ناوگان باری اعم از کامیون و وانت بار با ۱۲ هزار و ۲۷۸ راننده فعالیت می کنند.

**

فرمانده انتظامی بندرگز اعلام کرد که ماموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه نوکنده به ۲ خودرو حامل بار چوب مشکوک شده و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها ۳ تن چوب چنگلی قاچاق از نوع ممرز و کاج کشف شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار