حسینی طلب گفت: ۳۱۵ مؤسسه آزاد فنی و حرفه ای در گلستان فعالیت خود را از سر می گیرند.

بازگشایی ۳۱۵ مؤسسه آزاد فنی و حرفه ای در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید علیرضا حسینی طلب» صبح امروز(دوشنبه 22 اردیبهشت) در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد استانی کرونا 315 آموزشگاه بخش خصوصی استان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداکثر 6 کارآموز بازگشایی می شوند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: از همه مؤسسات و دانشگاه ها تعهدات لازم گرفته می شود تا پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

 

حسینی طلب بیان کرد: کمیته حفاظت و ایمنی در سطح شهرستان و استان تشکیل شده است که نظارت بر شیوه نامه بازگشایی مؤسسات آموزشی را انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: آزمون مؤسسات فنی و حرفه ای با نصف ظرفیت مربوطه انجام خواهد شد و وسایل انجام سنجش به گونه ای است که فاصله یک و نیم متر رعایت می شود.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان بیان کرد: اگر کارآموزی مسائل پیشگیری را رعایت نکند 10 نمره منفی خواهد داشت و استفاده از دستکش در هنگام آزمون عملی الزامی است.

 

حسینی طلب متذکر شد: هر گونه اخذ اثر انگشت ممنوع است و در ورودی و خروجی فاصله یک و نیم متر رعایت خواهد شد.

 

وی افزود: در این مؤسسات جلسات حضوری نخواهیم داشت و همه جلسات به شکل ویدئو کنفرانس است و اگر جلسه حضوری نیز در نظر گرفته شود حداکثر یک ساعت خواهد بود.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان تأکید کرد: بازگشایی مؤسسات آزاد فنی و حرفه ای باید براساس پروتکل اعلام شده انجام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار