رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: هنوز هیچ تصمیمی در مورد سرمربی تیم ملی نگرفته‌ایم و این موضوع  در کمیته فنی تیم‌های ملی نهایی خواهد شد....

طباطبایی: هنوز در مورد شاهین‌طبع تصمیم نگرفته‌ایم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدال؛ وی ادامه داد: ما نگران سلامت بازیکنان،کادر فنی،کادر اجرایی هستیم. با توجه به شرایطی که در تمامی دنیا و رشته‌های ورزشی حاکم بوده  به نظرم تصمیم درستی گرفته شده است و حتی در کشورهای دنیا مخصوصا در ورزش بسکتیال، بدون اعلام قهرمان، لیگ‌ها پایان یافته است که این تصمیم منصفانه بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تنها باشگاه معترض، شهرداری گرگان بود که دلایل را در صورتجلسه اعلام کردیم. باشگاه مهرام نیز اعتراضی نسبت به این تصمیم‌گیری نداشت و فقط بسیار تلاش کرد که اگر لیگ ادامه پیدا کند بتواند حضوری پر قدرت داشته باشد.

طباطبایی در خصوص برنامه لیگ برای فصل آینده و اینکه با توجه به ادامه دار بودن کرونا چه تمهیداتی خواهید اندیشید افزود: از ۱۵ فروردین شروع به تشکیل کارگروه کردیم اما هنوز شرایط عادی را پیدا نکرده‌ایم ولی به محض اینکه شرایط بهتر شود با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده از اوایل تیر ماه جلسه‌ای خواهیم داشت و با اعلام آمادگی تیم‌های باشگاهی برای شروع مجدد لیگ احتمالا از شهریور ماه تمرین‌ها را آعاز خواهیم کرد. 

طباطبایی در گفت‌وگو با رادیو ایران درباره نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا گفت: این موضوع بستگی به شرایط اعلام مسابقات از طرف فیبا آسیا دارد اما هنوز هیچ برنامه‌ای به ما اعلام نشده است و طبق قراری که قبلا بوده این بازی ها مهر یا آبان ماه انجام خواهد شد و با توجه به وضعیت موجود هیچ گونه شرایطی را به ما اعلام نکرده‌اند ولی در صورت اعلام برگزاری مسابقات باید نماینده‌ای را به بازی های باشگاه‌های آسیا اعزام کنیم و طبق مصوبه، بین ۸ تیم مسابقاتی را برگزار خواهیم کرد و بهترین تیم به بازی ها اعزام خواهد شد.

وی در خصوص اعتراض تیم  شهرداری گرگان به رای صادره از سوی فدراسیون گفت: در دوره مقدماتی تیم گرگان اول شد ولی این منصفانه نیست که حقوق ۷ تیمی که برای شروع بازی های حذفی سرمایه‌گذاری کرده بودند را نادیده بگیریم. این مهم است که ما از حقوق تمامی باشگاه‌ها حمایت کنیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به اینکه فدراسیون برای تسویه حساب تیم‌های بدهکار در فصل جدید چه برنامه‌ای دارد تصریح کرد: همانند سال گذشته تیم‌هایی که تسویه و حقوق بازیکنان را پرداخت کرده‌اند، می‌توانند در لیگ شرکت کنند.

وی در خصوص شروع اردوهای تیم ملی بسکتبال گفت: هیچ‌کدام از  تیم‌های  حال حاضر دنیا تمرین ندارند و هیچ استثنایی نیست و به محض اینکه  اجازه حضور بازیکنان در تمرین ها را پیدا کنیم با کشورهایی که همیشه با ما در ارتباط بوده‌اند، برای بازی‌های دوستانه در سطح ملی رایزنی خواهیم کرد اما در حال حاضر ازسوی فدراسیون جهانی اجازه فعالیت در سطح ملی را نداریم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی تیم ملی باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم و این موضوع  در کمیته فنی تیم‌های ملی نهایی خواهد شد.

طباطبایی درباره بازنشستگی  دبیر فدراسیون و گزینه  جایگزین عماری گفت: ما از شرایط آقای عماری با خبر بودیم و تلاش کردیم از خدمات ایشان استفاده کنیم اما متاسفانه به دلیل بازنشسته شدن  ایشان نتوانستیم ادامه همکاری بدهیم. در هفته‌های گذشته با چندین گزینه صحبت کردیم که  اگر نهایی شود، اعلام خواهیم کردیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار