چهار عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را از آنِ خود کردند.

چهار عنوان برگزیده مهرواره کشوری«نیایش» به کودکان و نوجوانان گلستانی رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش که » با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون استان کرمانشاه برگزار ‌شد، در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند.

این درحالی است که  نزدیک به هفت ‌هزار اثر دربخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی ارسال ‌شد که پس از داوری این آثار،«راحله چپرلی» و«بارانه نشاطی»با هدایت‌گری «معصومه مصطفی‌لو» مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس به‌ ترتیب به‌عنوان برگزیده و شایسته تقدیر بخش داستان و شعر نوجوان معرفی شدند.

همچنین در بخش انیمیشن گروه سنی ۸تا۱۲سال «معراج توشنی» و در بخش انیمیشن ۱۳تا۱۸ سال «مهدیار گلوی»، با هدایت‌گری «سایه تکاورصیاد»  مربی هنری مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

 در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار