سرمربی تیم بسکتبال لیگ برتری دختران شهر گرگان با تاکید بر منطقی‌نبودن برگزاری دومین مسابقه تیمش در فینال لیگ برتر بسکتبال زنان به علت شیوع کرونا، قهرمانی تیم گروه بهمن در این مسابقات را پذیرفت.

تیم گرگان قهرمانی گروه بهمن در لیگ برتر بسکتبال زنان را پذیرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ نیکا بیک‌لیک‌لی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با موافقت تیم بهمن و مسوولین تیم گرگان، قرار شد فدراسیون بر اساس نتیجه فینال اول و سایر مسابقات ۲ تیم در لیگ برتر، قهرمان و نائب قهرمان را معرفی کند و ما هم تابع تصمیم فدراسیون خواهیم بود.

وی بیان کرد: طبق نتایج لیگ برتر، گروه بهمن عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال زنان در فصل گذشته را کسب خواهد کرد و تیم شهر گرگان به مقام دومی اکتفا می کند.

وی افزود: ما و تیم گروه بهمن دیگر فینالیست لیگ برتر، آماده برگزاری مسابقه فینال دوم بودیم اما به دلیل شیوع کرونا فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد انجام این مسابقه منوط به حضور بازیکنان در قرنطینه سه روزه و منفی بودن آزمایش کرونا است.

وی بیان کرد: انجام تست کرونا مانعی برای بازیکنان ندارد اما تامین هزینه اقامت سه روزه در یک هتل برای قرنطینه به همراه تامین هزینه تغذیه تیم، از توان ما خارج است.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در دور مقدماتی فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال زنان کشور با انجام ۱۰ مسابقه، ۹ برد و یک باخت، ۱۹ امتیاز کسب کرد.

این تیم در مسابقه دور حذفی تیم آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد و در مسابقه نیمه نهایی هم موفق به شکست تیم بانوان پالایش نفت آبادان شد.

تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در بازی اول فینال لیگ فصل قبل در گرگان با نتیجه ۵۳ بر ۵۶ نتیجه مقابل گروه بهمن شکست خورده بود و مسابقه برگشت به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

تاکنون ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۹ هزار و ۱۸۵ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار