رضایی از افزایش مرگ و میر طی یک هفته گذشته در گنبدکاووس خبر داد و گفت: میزان ابتلای کودکان به بیماری کووید۱۹ نسبت به گذشته بیشتر شده است.

افزایش میزان ابتلای کودکان به بیماری کووید۱۹ در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «شاهرخ رضایی» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرق استان با طغیان بیماری کرونا رو به رو هستیم و موارد بستری ما به شدت افزایش یافته است و در حال نزدیک شدن به سقف میزان بستری بیمار در بیمارستان ها هستیم.


سرپرست بیمارستان طالقانی گنبدکاووس  ادامه داد: ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و معاونت درمان از بیمارستان های مینودشت و آزادشهر به عنوان بیمارستان پشتیبان گنبدکاووس در بحث کرونا در نظر گرفتند.


رضایی بیان کرد: در کل بیمارستان های شهرستان گنبدکاووس شامل بیمارستان های شهدا، مطهری، طالقانی و خاتم الانبیاء و برزویه و مرحوم بسکی بیمارهای کرونایی را تحت نظر و بستری دارند.


وی افزود: موارد زیادی از ابتلا به بیماری کووید19 در گنبدکاووس علائم شدید ندارند و موارد مراجعات به بیمارستان اکثرا به صورت سرپایی است و میزان بیماران سرپایی در گنبدکاووس افزایش یافته است.


سرپرست بیمارستان طالقانی گنبدکاووس یادآور شد: موارد فوت و مرگ و میر در طول یک هفته گذشته در گنبدکاووس نیز افزایش یافته است و میزان ابتلایان کودکان به بیماری نسبت به گذشته بیشتر شده است.


رضایی متذکر شد: در پیک نخست بیماری، این میزان ابتلای کودکان به کووید19 را شاهد نبودیم و این مهم نشان می دهد که در کنترل اجتماعی کرونا با شکست رو به رو شدیم که در مرز اپیدمی کرونا قرار گرفتیم.


وی گفت: شهرستان گنبدکاووس در وضعیت قرمز قرار دارد و با کادر درمان مبتلا به کووید19 رو به رو هستیم و همچنین کمبود تخت و لوازم پزشکی در شهرستان وجود دارد.


سرپرست بیمارستان طالقانی گنبدکاووس از مردم خواست در خانه بمانند و تا زمانی که مجبور نشدند از منزل خارج نشوند و از دستورالعمل های صادره از مراجع ذی ربط تبعیت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار