مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: گزارشی از فعالیت ها، شرایط و وضعیت اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان تقدیم استاندار گلستان شد.

گزارشی از فعالیت و شرایط اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در ایام کرونا تقدیم استاندار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: به صورت حضوری گزارشی از همکاری و همدلی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان در پویش های مختلف برای کاهش استرس و مدیریت جو روانی جامعه در ایام کرونا به دکتر حق شناس استاندار گلستان ارائه شد.

وی ادامه داد: همچنین گزارش مبسوطی از ضرر و زیان های جامعه ی پر تلاش فرهنگ و هنر و رسانه ی گلستان در ایام کرونا به سمع و نظر استاندار رسید.

کشمیری با اشاره به اینکه برآورد اولیه خسارت وارده ناشی از شیوع کرونا به بخش فرهنگ و هنر این استان حدود ۱۲۰ میلیارد ریال است، درباره ی پیشنهادهایش به استاندار گلستان، گفت: معافیت صنوف فرهنگی، هنری و هنرمندان از پرداخت عوارض، اختصاص یارانه برای کاهش 6 درصدی تسهیلات بانک آینده و درخواست افزایش سهم وام اشتغال زایی، از جمله مواردی بود که از استاندار محترم خواستار شدیم.

وی افزود: همچنین از استاندار محترم گلستان خواستار حمایت ویژه برای برپایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی شدیم.

کشمیری ادامه داد: مذاکره در خصوص تالار مرکزی گرگان به منظور حل مسائل مربوط به آن و مذاکره برای مساعدت  مالی نمایشگاه کتاب 98 و ضرورت برگزاری این نمایشگاه در سال جاری از دیگر موارد درخواست و طرح شده به دکتر حق شناس استاندار محترم و پرتلاش استان گلستان بود.

وی در خاتمه اظهار کرد: همچنین مذاکراتی در خصوص بزرگداشت مختومقلی فراغی، ضرورت ایجاد هنرستان هنرهای زیبا و خانه هنرمندان و  نیز تاکید بر عملی شدن تفاهم نامه استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت.

یادآوری می شود در این دیدار استاندار گلستان دستوراتی را برای محقق شدن موارد مطروحه به مدیران مرتبط داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار