رئیس سازمان غذا و دارو گفت: رفع مشکلات سامانه نظارتی سازمان غذا و دارو در حال انجام است و ظرف یکی دو ماه آینده مشکلات سامانه برطرف می شود.

افزایش 11 درصدی قیمت شیرخشک

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بهداشت نیوز، محمدرضا شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو درباره مشکلات سامانه تی تک (سامانه پشتیبانی سازمان غذا و دارو) اعلام کرد: این سامانه بسیار بزرگ است و نمی‌توان همه مشکلات آن را سریعا برطرف کرد.وی افزود: البته در این سامانه ایراداتی هم از قبل وجود داشت. ما چند مشکل برای راه اندازی سامانه داشتیم که یکی از آنها بحث کرونا بود که همه وقت و انرژی ما را تحت تاثیر قرار داده بود.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: بحث دیگر درگیر شدن برخی از نیروهای خودمان به این ویروس بود که نقش کلیدی داشتند و توانایی انجام فعالیت نداشتند. همه این موارد موجب شد تا بحث اجرای اصلاحات سامانه کمی با کندی مواجه شود اما اکنون این روند در حال انجام است و ظرف یکی دو ماه آینده مشکلات سامانه برطرف می شود.

همراهی تولیدکنندگان در قیمت گذاری شیر خشک
شانه‌ساز درباره قیمت گذاری شیر خشک نیز گفت: قیمت شیرخشک تولید داخل با افزایش 11 درصدی اعلام شد. قیمت برای داروخانه فرقی نمی کند و بیشتر بحث تولیدکننده ها بود که قیمت را قبول نداشتند و به افزایش هزینه های تولید اشاره می کردند. در نهایت هم پس از نشست های بسیار و همکاری تولیدکنندگان، قیمت گذاری صورت گرفت و این مشکل رفع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار