رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: عدم تعامل، بی تفاوتی و لجبازی بر سر انتخاب رئیس هیئت فوتبال شهرستان باعث بلاتکلیفی این هیئت شده است.

اختلاف در هیئت فوتبال گنبدکاووس نتیجه عدم تعامل و بی تفاوتی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گنبدکاووس، حجت الله یوسفی در گفت و گو با خبرنگار برنا با تاکید براینکه هیئت فوتبال شهرستان گنبدکاووس در سال های متمادی از برترین هیئت های استانی بوده است، خاطرنشان کرد: جایگاه فوتبال این شهرستان که ۷۰ درصد تیم هایش در رده های سنی مختلف در سطح کشوری فعال هستند باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه عزل رئیس هیئت فوتبال شهرستان حق قانونی رئیس هیئت استان است، اظهار کرد: در همه موارد و مواقع باید بر اساس قانون قضاوت و تصمیم گیری شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه معرفی رئیس هیئت شهرستان طبق اساسنامه باید به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سپس تائید رئیس هیئت استان باشد، تصریح کرد: پس از عزل حبیب الله خواجه توسط رئیس هیئت فوتبال استان طبق قانون بنده باید افرادی را برای این جایگاه پیشنهاد میدادم.

یوسفی با تاکید براینکه لیست های دونفره به رئیس هیئت فوتبال استان در آخرین روزهای زمان مقرر اعلام شد، افزود: ایشان هیچکدام را نپذیرفته و فردی را بدون هماهنگی و نظر شهرستان به عنوان سرپرست این هیئت معرفی کردند که البته مورد پذیرش ما هم نبود.

وی از برگزاری جلساتی با محوریت اداره کل ورزش و‌جوانان برای حل این موضوع خبر داد و گفت: در این جلسه اعلام شد که با معرفی افراد جدید از سوی ما و سپس انتخاب توسط رئیس هیئت استان مساله حل شود که آقای کوهستانی با تفسیری از اساسنامه اظهار داشتند باید حتما ۳ ماه از مدت سرپرستی فرد معرفی شده بگذرد درحالیکه طبق قانون تا سه ماه ذکر شده است نه حتما ۳ ماه.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به پیشنهاد درخواست استفساریه و توضیح از فدراسیون، ادامه داد: متاسفانه رئیس هیئت فوتبال استان به نحوی که خود میخواستند سوال را مطرح کرده و طبیعتا پاسخ فدراسیون و گرهی از این ابهام باز نکرد.

یوسفی از برخی رفتارهای لجوجانه که نشان از عدم تعامل دارد انتقاد کرد و گفت: اصرار رئیس هیئت فوتبال به تمدید حکم قبلی خود حتی در صورت عدم تفاهم در جلسه نشان از بی تفاوتی به تعامل و حل مشکل است.

وی با بیان اینکه بنده آمادگی معرفی حتی۱۰ نفر با مهارت و دانش کافی در این زمینه را دارم، اظهار کرد: هیئت استان باید نسبت به این مساله بی تفاوتی را کنار گذاشته و طبق قانون عمل کنند تا مجبور به تغییر و تحول چندین و چندباره نباشیم و این هیئت را قربانی این گونه موارد و رفتارها نکنیم.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار