کتاب «سه دقیقه در قیامت»، کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است که در مدت قریب به یک سال از انتشار خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است.

فروش «سه دقیقه در قیامت» از یک میلیون نسخه گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، «سه دقیقه در قیامت» کاری است از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی که در آن یکی از جانبازان مدافع حرم تجربه‌ای نزدیک به مرگ را روایت می‌کند.

انتشار این اثر که قریب به یک سال از آن می‌گذرد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است؛ به طوری که به گفته روابط عمومی این انتشارات، تاکنون یک میلیون نسخه از این اثر به صورت مکتوب و الکترونیک تهیه شده است.

در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ روایت شده است. گروه شهید ابراهیم هادی پس از انتشار این اثر، با مخاطبان متعدد دیگری مواجه شد که تجربه‌ای نزدیک به مرگ داشتند؛ به همین دلیل در کتاب دیگری با عنوان «بازگشت» به صورت مفصل‌تر به این موضوع پرداخت. کتاب «بازگشت» 20 روایت از زبان کسانی است که این لحظات را درک کرده بودند. انتشارات شهید ابراهیم هادی قبل از انتشار، به راستی‌آزمایی روایت‌ها پرداخته است.

در بخش‌هایی از کتاب «سه دقیقه در قیامت» می‌خوانیم:

بعد دوباره نگاهی به اطراف انداختم. دکتر جراح، ماسک روی صورتش را درآورد و به اعضای تیم جراحی گفت: مریض از دست رفت. دیگه فایده نداره... بعد گفت: خسته نباشید. شما تلاش خودتون رو کردین، اما بیمار نتونست تحمل کنه.

یکی دیگه از پزشک‌ها گفت: دستگاه شوک رو بیارین... نگاهی به دستگاه‌ها و مانیتور اتاق عمل کردم. همه از حرکت ایستاده بودند! عجیب بود که دکتر جراح من، پشت به من قرار داشت، اما من می‌توانستم صورتش را ببینم! حتی می‌فهمیدم که در فکرش چه می‌گذرد! من افکار افرادی که داخل اتاق بدند را هم می‌فهمیدم.

همان لحظه نگاهم به بیرون از اتاق عمل افتاد. من پشت درب اتاق را می‌دیدم. برادرم با یک تسبیح به دست، نشسته بود کنار درب اتاق عمل و ذکر می‌گفت. خوب به یاد دارم که چه ذکری می‌گفت. اما از آن عجیب‌تر اینکه ذهن او را می‌توانستم بخوانم. ...

 

ارسال نظر

آخرین اخبار