لزوم برخورد عادلانه با همه کاندیداها

زنگ انتخابات با ثبت نام کاندیداها در کشور نواخته شد و استان گلستان نیز از این قافله عقب نماند اما آنچه بیش از همه چشم ها را به خود حساس کرده تصاویری معنادار از حضور یک کاندیدای انتخابات در فرمانداری گرگان است.

تصاویر معنادار ثبت نام از یک کاندیدا در فرمانداری گرگان

زنگ انتخابات با ثبت نام کاندیداها در کشور نواخته شد و استان گلستان نیز از این قافله عقب نماند و عرصه سیاسی این بار نیز بستر حضور چهره های نام آشنا و افرادی با تفکر و جریان های مختلف سیاسی شد اما آنچه بیش از همه چشم ها را به خود حساس کرده تصاویری معنادار از حضور یک کاندیدای انتخابات در فرمانداری گرگان است.

  به گزارش گلستان24، رعایت قوانین و مقررات منجر به افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به انتخابات می شود ، مجریان انتخابات باید فضا را به گونه ای برای حضور کاندیداها و رقبای انتخاباتی رقم بزنند که جای هیچ گونه شائبه وجود نداشته باشد و البته انتظار کاندیداها از مجریان انتخابات این است که همدلی و همزبانی با چاشنی عدالت برای رقبای این عرصه برقرار شود.

حضور کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای ثبت نام در فرمانداری گرگان چشم ها را به این کانون مهم معطوف کرده و حساسیت ها را مضاعف کرده است؛ با وجود حساسیت و اهمیت دو انتخابات پیش رو در 7 اسفند امسال از همه مسئولان و مجریان انتخابات انتظار می رود تا ملزم به رعایت قانون باشند و به گونه ای عمل کنند تا از هرگونه شائبه و شک و شبهه ای رهایی یابند ؛ پرداختن به این گفتمان زمانی ایجاد شد که آیت الله نورمفیدی به عنوان کاندیدای خبرگان رهبری برای ثبت نام البته با جمعی از همراهان در فرمانداری گرگان حضور یافت و البته مورد استقبال فرماندار نیز قرار گرفت.

 بیان این نکات در حالی مطرح است که همه باید در برابر قانون یکسان دیده شوند و رعایت عدالت و بی طرفی برای تمامی کاندیداها لحاظ شود تا انتخاباتی بدون شائبه را در پیش رو داشته باشیم .

021-IMG 7971 

NOR 2

IMG 7985

 063-IMG 8013

photo 2015-12-19 13-19-59

منبع تصاویر : noormofidi.ir - گرگان خبر - شبکه های اجتماعی

انتهای پیام /پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار