وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهرستان علی‌آبادکتول به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ادای احترام وزیر جهاد کشاورزی به شهدای علی‌آبادکتول / آغاز سفر «خاوازی» برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، ابراهیم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی که شب گذشته از طریق فرودگاه بین‌المللی گرگان وارد استان گلستان شده بود پس از استقبال مسوولان استانی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد و صبح امروز در گلزار شهدای روستای «الازمن» شهرستان علی‌آبادکتول حضور یافت و با قرائت فاتحه‌ای به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در این مراسم هادی حق‌شناس استاندار گلستان، مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از مسوولان استان گلستان وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

سفر یکروزه ابراهیم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان با بهره‌برداری و کلنگ‌زنی تعدادی از طرح‎های کشاورزی ادامه می‌یابد، طرح‌های تولیدی، اشتغالزا و عمرانی در حوزه جهاد کشاورزی به مناسبت هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

استاندار گلستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گزارشی از جزئیات پروژه‌های هفته دولت و وضعیت بخش کشاورزی استان به ابراهیم خاوازی ارائه می‌کنند.

نخستین برنامه‌ای که  وزیر جهاد کشاورزی در سفر یکروزه خود به استان گلستان بازدید و آن را افتتاح خواهد کرد تکمیل زنجیره تولید فرآوری‌های لبنی «هلدینگ صبا» در شهرستان آزادشهر است این پروژه 250 فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

ظرفیت جذب و تولید فرآورده‎های لبنی «هلدینگ صبا» روزانه ۴۵۰ تن شیر و ۱۲۰ تن فرآورده‌های لبنی به منظور مصارف داخل و خارج استان است.

از دیگر برنامه‌های سفر خاوازی به استان گلستان افتتاح زنجیره مرغ شرکت «کاسپین چیکا» است که شروع پروژه سال ۱۳۹۷ بود و پس از دو سال به دست وزیر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نیروگاه برق روستای «هوتن» در گنبدکاووس، فاز دوم کارخانه «بهدیس»، استخر چندمنظوره شهرداری گنبدکاووس، مدرسه ۶ کلاسه «اتباع افغانه»، کارخانه بسته‌بندی حبوبات و غلات از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در سفر وزیر به استان گلستان است.

آغاز عملیات اجرایی دیواره ساحلی رودخانه گرگانرود، راه‌اندازی سایت BTS  موبایل در ۲۰ نقطه، آغاز عملیات اجرایی بهسازی شبکه فاضلاب گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به این استان شمالی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار