وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشورگفت: به زودی سیم‌کارت ایمن (سیم‌کارت شاد) عرضه می‌شود.

به زودی سیم‌کارت ایمن (سیم کارت شاد) عرضه می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با محوریت: فناوری های نوین، استمراریادگیری و تربیت چند ساحتی، صبح امروز سه شنبه ۱۱شهریور۹۹ در سطح کشور به صورت وبینار و در استان ها به صورت حضوری آغاز گردید.  

وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: به زودی سیم کارت ایمن (سیم‌کارت شاد) عرضه می‌شود اما اصل بر حضور دانش‌آموزان در مدارس است و مدرسه باید در تمام روزهای تحصیل باز باشد.

حاجی میرزایی اظهار داشت: هیچ مدرسه ای حتی در شرایط قرمز نمی تواند بسته باشد مگر اینکه ستاد ملی کرونا تعطیلی عمومی اعلام کند.

 وی افزود: حالا که مدرسه باز است کلاس‌های درس را دایر می‌کنیم، اگر تعداد دانش‌آموزان اندک است و می‌توان پروتکل‌ها را رعایت کرد روال عادی است اما اگر تعداد دانش‌آموزان زیاد است باید آنها را گروه بندی و ورود و خروج آنها را کنترل کنیم نه اینکه بگوییم چون نمی‌شود پس مدرسه تعطیل شود.

برخی مطالعات نشان داده است باز شدن مدارس تأثیر قابل توجهی در افزایش کرونا ندارد البته نمی‌گویم خطری ندارد اما باید به بچه‌ها یاد بدهیم از خودشان مراقبت کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار