ازتثبیت قیمت نان تا سکونت مرزنشینان گلستانی در ۸ هزار خانه ناایمن از مهمترین اخبار دوشنبه بیست وهشتم مهرماه در گلستان بود.

ازتثبیت قیمت نان تا سکونت مرزنشینان گلستانی در ۸ هزار خانه ناایمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ پیش بینی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران روستاها در شهرستان مرزی مراوه تپه، ساخت مسکن ویژه محرومان، وجود ۸ هزار خانه ناایمن از موضوعات مهم مطرح شده در جلسه شورای اقتصادی این شهرستان بود.

***مدیر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گنبدکاووس با اشاره به فعالیت هفت دپارتمان تخصصی آموزشی در این مرکز، گفت: 700 عنوان دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی به صورت دوره‌های تخصصی کوتاه مدت برگزار می‌شود.

***یک مسئول در شرکت آب منطقه‌ای گلستان از شناسایی ۱۲۰ مزرعه که با فاضلاب خام آبیاری می‌شدند، خبر داد.

*** رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت از اجرای طرح امکان‌سنجی و ارزیابی زمین‌های زراعی وقفی این منطقه برای کشت گیاهان دارویی از جمله سیاه‌دانه خبر داد.

***مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه ۹۷ درصد واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل پارسال ساخته شده است، گفت: احداث ۳ درصد باقی مانده این واخدها در ماه‌های آینده به پایان می‌رسد.

***استاندار گلستان گفت: به‌رغم آنکه در نان دولت یارانه بالایی ارائه می‌دهد، اما قیمت نان در استان تا پایان امسال افزایش نمی‌یابد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: براساس بازدیدها مشکلی در تامین آرد خبازان گلستان وجود ندارد و تمام واحدهای نانوایی مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

***افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی‌ درون شهری گنبدکاووس برای بار دوم از ابتدای سال جاری تاکنون که بدون اطلاع رسانی از سوی شورای اسلامی این شهر تصویب و به تایید استانداری گلستان رسیده، گله‌مندی شماری از شهروندان را به همراه داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار