امام جمعه موقت تهران گفت: اقدامات و پروژه‌های شهرداری گرگان در این دوره اقدامات بزرگ و تاثیرگذاری است و استفاده از توان بخش خصوصی هوشمندی شهرداری گرگان را نشان می‌دهد

تقدیر امام جمعه موقت تهران از اقدامات بزرگ شهرداری گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد ابوترابی‌فرد پس از بازدید از پروژه‌های مختلف شهرداری گرگان شامگاه چهارشنبه در دیدار با دکتر دادبود شهردار گرگان و کارکنان شهرداری گرگان اظهار کرد: افتخار خدمت به مردم یکی از بالاترین افتخارات و فرصت‌ها و نعمت پروردگار به انسان است.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری گرگان در سال‌های اخیر، ادامه داد: نگاه من به این است می‌توان برای آینده افقی را در نظر بگیریم که خدمات به مردم با کیفیت بیشتر و هزینه تمام شده کمتر اجرایی شود تا رضایتمندی مردم هم افزایش یابد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری‌های کشور با مشکلات جدی هزینه و بودجه روبرو هستند، شهرداری گرگان پروژه‌های خوبی را به اجرا گذاشته اما باید به این موضوع توجه کنیم که پروژه‌های اجرایی ریل‌گذاری پیشرفت آینده شهر هم باشد.

ابوترابی فرد گفت: اجرای پروژه شهربازی مدرن گرگان در این شرایط کار بزرگی است که به رونق اقتصادی شهر و‌ تبدیل کردن شهر به شهر مقصد کمک بزرگی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه بازار موزه هفت شهر آنهم در یک نقطه محروم شهر کار بزرگی است و‌ نکته قابل تقدیر این است که شهرداری این پروژه‌ها را با بودجه شهرداری اجرایی نکرده بلکه با بکارگیری بخش خصوصی اجرایی کرده که کار ارزشمندی است و به طور قطع شهر را زنده خواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: اجرای پارک‌های محله‌ای نقش بزرگی را در افزایش نشاط‌اجتماعی و رضایتمندی مردمی خواهد داشت.

ابوترابی فرد متذکر شد: امیدوارم این پیوند بین کارکنان و مدیران شهرداری گرگان همچنان ادامه داشته باشد که قطعا تاثیر مثبت بزرگی در شهر و برای مردم خواهد داشت.

 

 

 

اولویت‌بندی اقدامات شهرداری گرگان در 94 محله با نظرسنجی مردمی و طرح مطالعاتی

شهردار گرگان نیز این دیدار اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری گرگان این است که اولویت بندی اقدامات شهرداری در ۹۴ محله شهر با نظر مردم در قالب طرح مطالعاتی مشخص شده که به زودی توسط شهرداری اجرایی می شود.

دادبود ادامه داد: اولویت اقدامات ما در گرگان محلات محروم و کمتر برخوردار است.

شهردار گرگان تصریح کرد: یکی دیگر از اولویت‌بندی‌های شهرداری گرگان احیاء بافت تاریخی گرگان به عنوان نخستین بافت تاریخی ثبت شده کشور است که در گذشته کمتر به آنها پرداخته شده است.

دادبود بیان کرد: در بافت تاریخی گرگان تکایا و مساجد مختلفی وجود دارد و شهرداری گرگان با اقدام تخصصی، بافت معابر را بهسازی کرده و با اقدامات لازم تحولی را در این بخش رقم زده‌ایم.

وی اضافه کرد: پروژه‌های گردشگری را در نقاط مختلف شهر اجرا کردیم و تلاش کردیم گرگان را از شهر عبوری به شهر مقصد تبدیل کنیم و امیدواریم با پروژه‌هایی که شهرداری گرگان در‌ حوزه زیبا‌سازی، بافت تاریخی، تفریحی، رفاهی و سرمایه‌گذاری اجرایی می‌کند، به این هدف دست پیدا کنیم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه به پروژه بزرگ شهربازی مدرن شهرداری گرگان، امید بالایی در دل مردم شهر ایجاد شده و مردم از به نتیجه رسیدن پروژه مطمئن هستند.

دادبود گفت: با این اتفاق، ورود قرارگاه به استان گلستان کلید خورد و در‌ کنار عقد قرارداد شهربازی شهرداری گرگان چندین تفاهم‌نامه همکاری استانی دیگر در این جلسه به امضاء رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار