در راستای جانمایی مساجد بین راهی و استفاده از ظرفیت خیرین مسجدساز، مدیر ستاد اقامه نماز با مدیرکل اوقاف و امور خیریه دیدار و گفتگو کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، مدیر ستاد اقامه نماز با مدیرکل اوقاف و امور خیریه در خصوص جانمایی مساجد بین راهی و استفاده از ظرفیت خیرین مسجدساز دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ضمن خیر مقدم و تشکر از مدیر ستاد اقامه نماز در راستای انجام فعالیتهای فرهنگی با موضوع نماز در سطح استان، گفت: ترویج نماز هم مسیر با تبلیغ وقف است که به عنوان باقیات صالحات برای هر بنده مومنی ماندگار است.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی باید در جهت نهادینه شدن فرائَض الهی در جامعه در کنار هم قدم بردارند.

مدیر ستاد اقامه نماز در ادامه با بیان اهمیت مسجدسازی بر لزوم تشکیل مجمع خیرین مسجد ساز در راستای کمک به بهسازی مساجد در مناطق محروم تاکید کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: اهمیت مسجدسازی و جذب مشارکت خیرین استانی کمک شایانی به تبلیغ و توسعه فرهنگ نماز در بین خانواده ها دارد.

جانمایی مساجد و بقاع متبرکه در مسیر جاده های اصلی استان و بروزرسانی لیست مساجد و مجتمع های بین راهی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار