مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید(ع ) آبان ماه سال آینده در شهرستان گنبدکاووس برگزار می‎شود.

 کنگره بین‎المللی یحیی بن‎زید(ع) در استان گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی‌فرد پیش از ظهر امروز در مراسم اهدای احکام اعضای ستاد کنگره بین‌المللی یحی‌بن‌زید(ع) در جمع اعضای کنگره اظهار داشت: کنگره بین المللی حضرت یحیی بن زید بن علی بن الحسین(ع) آبان ماه سال آینده با حضور میهمانانی از جنبش انصارالله یمن و به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان  ادامه داد: ریاست شورای عالی سیاست‎گذاری و کنگره بین المللی را نماینده معظم ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برعهده دارد و همچنین رئیس ستاد کنگره بین‌المللی را نماینده ولی فقیه در استان گلستان برعهده دارند و قائم مقام آن نیز استاندار گلستان است.

حجت‎الاسلام سلیمانی یادآور شد: دبیر اجرای کنگره، برعهده ریاست اوقاف و امور خیریه استان گذاشته شده و همچنین دبیر علمی برای این کنگره در نظر گرفته شده و کمیته‎های فراخوان و پژوهش و تالیف و داوری را برعهده دارد.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار کرد: هرچه در توان داریم در حوزه برگزاری کنگره توان شهرستان را به کار خواهیم گرفت. گنبدکاووس تابستان بسیار گرمی را تجربه کرده و احتمال برگزاری این کنگره در آبان ماه وجود دارد و تاکید دارم هرچه از مهر به بعد این کنگره را برگزار کنیم چراکه در این زمان شرایط آب و هوایی بهتری را خواهیم داشت.

کریمی یادآور شد:  باید همه تلاش کنیم آرامش و امنیت  که مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم با برگزاری کنگره افزایش یابد و این کنگره  به اتحاد و وحدت شهرستان‌ها کمک کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار