عضو هیات علمی دانشگاه عنوان کرد؛

نصرالله نژاد گفت: کشور امریکا قافیه را آنجا باخت که ندای مظلومیت خواهی عدالت و حقوق بشر برمبنا ی دین واقعی ناب را حضرت امام(ره) به جهان معرفی کرد، کار شگفت و حزینی که قرابت دین را برمبانی دین واقعی و اساسی قرار داد.

غرب پاسخ نامه رهبری را ندهد مشروعیتش را از دست می رود / آمریکا زمانی را قافیه را باخت که امام روح الله ندای مظلومیت خواهی را بلند کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر نصرالله نژاد در گفتگو با خبرنگار پایه خبری تحلیلی گلستان ما پیرامون افول امریکاف اظهار کرد: امریکا در این 40 سال دوکار عمده کرد« اسلام هراسی» و «ایران هراسی»تا مردم جهان را از این ندا و این تمدن نوین جدید بترسانند، جنگ تحمیلی، ترور و توطئه راه انداختند و الان از قومیت ها استفاده کردند داعش ، دعوای شیعه و سنی ، نه غزه نه لبنان راه انداختند اما با مقاومت جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند.

وی ادامه داد:  اکنون کشور امریکا موقعیت اجتماعی خود را از دست داده است و دیگر قابل جلوه گری نیست زیرا در این چهل سال شکست های فراوانی را متحمل شده است .

عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد:  اکنون که مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه پیام می دهد  این غرب است که باید پاسخ منطقی بدهد و اگر ندهد مشروعیت خود را از دست می دهد

وی متذکرشد: کشور امریکا مشروعیت خود را ازداخل از دست داده و همه برای عدالت خواهی ایستاده اند ، این همه آشوب هایی که امریکا در درون متحمل آن شده ناشی از بحران هویتی است که دچار آن شده است  و از داخل اقناع ندارند به خاطر اینکه تفکرشان باطل است و تفکرشان منطقی نیست.

وی در ادامه گفت: امریکا براساس فرهنگ تمدنی غرب ایجاد شد و در حقیقت کشورهای غربی انگلیسی، فرانسه و آلمان و کشورهای دیگر از 500 سال قبل دین را کنار گذاشتند  وبه  اصطلاح خود فرهنگ تکامل یافته تری در امریکا عرضه شد .

نصرالله نژاد بیان کرد: از آنجایی که این فرهنگ برپایه فطرت بشر نبود و به نیازهای  واقعی بشر پاسخ نمی داد با این حال سرپا ماند اما اکنون با وجود رانتخواری ها و تجهیزش، دست و پا می زند زیرا فطرت بشر بعد از سالها بایک پیام و نگاه جدید انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ما به جامعه بشری تزریق کرد بیدار شده که نمونه آن را در شکست مارکسیست ها  دیدیم که نتواستند بشر را با تفکر خود اقناع کنند.

عصو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه تفکر لیبرال دمکراسی غرب سالهاست قافیه را باختتند، خاطرنشان کرد:  هرچندغرب هنوز در یکی از مولفه های قدرت که جنبه های علوم تجربی را داراست اما ما پیشرفت علمی را نباید  از جنبه  حق بودن یک تفکر بدانیم. پیشرفت علمی می تواند بعنوان یک ابزار در اختیار  یک حاکم شیطانی قرار بگیرد ، در این جنبه اروپا خودش را نوکر می داند با این  که خودشان این تفکر را داشتند.

وی اضافه کرد: کشور امریکا قافیه را آنجا باخت که ندای مظلومیت خواهی عدالت و حقوق بشر برمبنا ی دین واقعی ناب را حضرت امام(ره) به جهان معرفی کرد، کار شگفت و حزینی که قرابت دین را برمبانی دین واقعی و اساسی قرار داد.

نصرالله نژاد در بخش دیگر در پاسخ به اینکه «امریکا بزرگترین بدهکار جهانی است؟ تحلیل شما از آینده آن چیست؟»از بعد اقتصادی فروپاشی امریکا،اذعان کرد:  یکی از مولفه های مادی پیشرفت های علمی و دیگری اقتدار نظامی که در این باره چون آنها مبنا را براساس سیستم بهره کشی گذاشتند و بروز دارند جلوه گری می کند،که بیشتر از آنکه بر مبنای اقتصاد واقعی باشد برمبانی پول و کاغذی(دلار) که به مردم فشار می آوردند، حتی در درون امریکا هم این را فهمیده اند .به قوانینشان هم نگاه کنید این سرمایه داران هستند از جنبه های قانونی حمایت هم می شوند.

این استاد دانشگاه اذعان کرد: اما در این سالها بخصوص بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران این احساس به مردم جهان دست داده است که حقوق بشر واقعی چیست؟ حقوق انسانی چیست؟ چقدر به حقوق فردی و اجتماعی دارند احترام می گذارند؟این را فرهنگ غرب نتوانسته پاسخ بدهد و حتی از ادعای خود بعنوان حاکم جهان هم نتوانسته دفاع کند چرا که نه عدالتش عدالت بود و نه دمکراسی اش،  کشورها هر روز فقیر تر شده اند و هرجا هم مشکلی در دنیا بوجود آمد از خود امریکا گرفته و تا یمن و افغانستان  و بوسنی و هرزگوین که در قلب اروپا پا بود نتوانست حل بکند و این را دنیا مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه بلاشک تقابل  بین استکبار امریکا با جمهوری اسلامی با ما تقابل کشور ایران با امریکا نیست تقابل بین تفکر استکباری با تفکری فطری مبتنی بر دین واقعی و جدال حق و باطل استف گفت: کسانی حقیقت را با فطرت خود درک کرده اند در جبهه حق و انهایی که هنوز درگیر شیطانند در جبهه باطلند  و این تحلیل ناقصی است که تقابل بین روسیه و یا چین با امریکا ست این همه دست پا زدن های سیاست مدارهایی مانند مکرون و دیگران و چه در داخل کشور و تفکر استکباری نجات پیدا کند، نشان دادند و این پوفی است در مقابل چراغ است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار