مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: برای ایجاد 250 شغل از طریق «پرورش ماهی در قفس» مبلغ 100 میلیارد ریال به شرکت‌های تعاونی صیادی پرداخت شد.

پرداخت 100 میلیارد ریال تسهیلات در طرح «پرورش ماهی در قفس» به شرکت‌های تعاونی صیادی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان محمدمهدی سلمانزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته با حضور استاندار گلستان و دیگر مسوولان استانی و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور ریاست قوه قضائیه و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور در گمیشان طرح های اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: در سال جهش تولید و براساس برنامه‌ریزی  یکی از اولویت‌های بنیاد برکت اشتغال آبزی‌پروری بوده که به دو صورت استخر دو منظوره و پرورش ماهی در قفس اجرا می‌شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان توجه ویژه به بخش اقتصادی گمیشان از جمله تاکیدات  رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور دانست و گفت: توجه ویژه به بخش اقتصادی و اشتغال گمیشان از تاکیدات ستاد اجرایی کشور بوده و در حوزه اشتغال توجه به اشتغال‌های بنگاه‌محور، اجتماع‌محور و تسهیلات‌محوری در کنار خدمات دیگر اجتماعی به مردم استان به ویژه گمیشان ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بیکار در روستاهای محروم و کم‌برخوردار است.
سلمانزاده گفت: روز گذشته برخی از طرح‌های اجتماع‌محور با حضور استاندار گلستان و از طریق ویدئو کنفرانس با حضور روسای قوه قضائیه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به بهره‌برداری رسید که مهمترین آن طرح پرورش ماهی در قفس با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و ایجاد ۲۵۰ شغل در گمیشان بود.
وی بیان داشت: تاکنون یک‌هزار و ۸۱۵ طرح با اشتغال ۶ هزار و ۶۶۴ نفر و با اعتبار ۱۷۹ میلیارد تومان در گلستان انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار